لوستر, همه

بهترین لوسترهای سقفی و وسایل روشنایی برای خانه شما

بهترین لوسترهای سقفی

امروزه بهترین لوسترهای سقفی و دیگر وسایل روشنایی خانه با تنوع بالا در حال تولید هستند. ما چند مورد از رایج ترین انواع وسایل روشنایی خانه را به شما معرفی خواهیم کرد و انتخاب نوع آن کاملا بستگی به نیازهای خاص شما دارد.

چرا لوسترهای سقفی مهم هستند؟

لوسترهای سقفی هم برای اهداف کاربردی و هم برای زیبایی فضا مورد استفاده هستند. همچنین باید دکور و عناصر معماری موجود را هم در نظر بگیرید.

از آنجایی که لوسترها معمولا منبع نور اولیه یک اتاق هستند، یک انتخاب مناسب می تواند فضای محیط را بهبود ببخشد و همچنین نیازهای روشنایی ساکنان را برآورده کند. انواع مختلفی از چراغ های سقفی وجود دارد که هر کدام هدف خاصی را انجام می دهند. گزینه های متداول برای خانه شما عبارت اند از چراغ هابب با نورهای پایین، نورهای بالا، وسایل روشنایی توکار، لوسترها و آویز ها است.

لوسترهای سقفی باید در مناطقی نصب شوند که کمترین میزان نور خورشید را دریافت کنند. به عنوان مثال، اگر نور طبیعی در راهرو وجود نداشته باشد، اضافه کردن لوستر سقفی می تواند نور کافی را در ساعات عصر و شب فراهم کند. همانطور که فرآیند پیدا کردن بهترین لوسترهای سقفی برای اتاق خود را شروع می کنید، این آزادی را دارید که بیش از یک لوستر را برای نصب در سقف خود انتخاب کنید.

هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک از انواع وسایل روشنایی را باید خریداری کنید، به فعالیت های مختلفی که در اتاق و سایر بخش های خانه انجام می دهید فکر کنید.

بهترین لوسترهای سقفی برای خانه شما

چه نوع وسایل روشنایی سقفی وجود دارد؟

انواع مختلفی از لوسترهای سقفی برای انتخاب وجود دارد. قبل از تصمیم گیری نیازها و طراحی خانه خود را در نظر بگیرید.

چراغ هایی با نورهای پایین

این نوع چراغ ها نور مستقیم را به سمت پایین ساطع می کنند. آنها بیشتر در آشپزخانه ها، حمام ها و راهروها یافت می شوند.

چراغ هایی با نورهای بالا

نورهای رو به بالا با منبع نور به سمت بالا نصب می شوند. این چراغ ها سقف ها را روشن می کنند و درخشش محیطی را برای فضاهای نشیمن، اتاق خواب ها و فضاهای اداری ایجاد می کنند. آنها برای برجسته کردن عناصر معماری مانند تاج یا ستون ها به خوبی کار می کنند.

لوستر کلاسیک

لوستر کلاسیک که از خانواده لوستر مدرن می باشد، از یک زنجیر یا میله فلزی آویزان است. این تزیینی ترین وسیله روشنایی موجود است و می تواند حس کلاسیک را به هر اتاقی اضافه کند. لوسترها اغلب با چراغ های آویز اشتباه گرفته می شوند، اما اهداف بسیار متفاوتی دارند. لوسترها دارای چندین لامپ هستند که از یک میله یا زنجیر فلزی آویزان می شوند. آنها نور کافی را در سرسراها و سالن های ورودی فراهم می کنند. آنها همچنین اتاق های نشیمن را در مواقعی که نیاز به نور اضافی  دارید روشن می کنند. برخی از چراغ ها ممکن است شبیه شمع باشند.

چراغ های آویز

چراغ های آویز نیز مانند لوستر آویزان می شوند. با این حال، لوسترها از چندین لامپ با اندازه های مختلف تشکیل شده اند، در حالی که هر چراغ آویز شامل یک لامپ است. آنها نورهای خوبی برای مناطقی مانند حمام می سازند. فقط آنها را خیلی نزدیک به مناطق مرطوب قرار ندهید.

جهت مشاوره با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید:

32245322 - 086

نصب پنکه سقفی با نور

پنکه های سقفی سالهاست که بخشی از خانه ها بوده است. پنکه سقفی با نور نصب شده روی آن یکی دیگر از گزینه های کاربردی برای اتاق هایی با سقف کوتاه است.

نورپردازی توکار

چراغ های فرورفته را در فضاهای توخالی سقف نصب می کنند. آنها دارای یک پوشش هستند که امکان تعویض آسان لامپ را فراهم می کند. اگر سقف کوتاه دارید، این چراغ ها عالی هستند. از آنجایی که این چراغ ها “داخل” سقف هستند، فضای زیادی را استفاده نمی کنند.

لوستر های روشنایی جزیره

این لوسترها را مستقیماً روی جزیره آشپزخانه قرار دهید.این لوستر های فضای خیلی خوبی را ایجاد میکنند.

چراغ های نواری LED

نور نوار LED اغلب در قاب بیرونی یا مرزهای سقف استفاده می شود. اما وجه تمایز این چراغ ها در این است که نورپردازی در یک نوار پیوسته، تقریباً مانند یک طرح کلی، کار می کند. برای ایجاد یک حال و هوای خاص استفاده می شوند، اما مزایای عملی نیز دارد، به عنوان مثال، زمانی که در حال تماشای یک فیلم هستید و نیاز به نورپردازی کم دارید یک گزینه عالی است.

نکاتی که هنگام خرید بهترین لوسترهای سقفی باید در نظر بگیرید

هنگام خرید چراغ های سقفی، مطمئن شوید که آنها را در کجا قرار می دهید و چگونه نیازهای شما را برآورده می کنند. در اینجا لیستی از مواردی که باید هنگام انتخاب لوسترهای سقفی و دیگر نورپردازی ها انجام دهید یا ندهید آورده شده است:

  • از خرید ارزان‌ترین لوازمی که پیدا می‌کنید خودداری کنید، اما برای چیزی که با دکور یا نیاز شما همخوانی ندارد، بیش از حد هزینه نکنید.
  • روشنایی تو کار را فقط در اتاق هایی با حداقل ارتفاع سقف نصب کنید. پوشش چراغ های توکار باید با سطح سقف یا خود نور همسطح باشد.
  • ممکن است نیاز به نصب بیش از یک نوع نور سقفی در یک فضای واحد داشته باشید.
  • برخی از وسایل به لامپ های هالوژن یا تخصصی نیاز دارند. تعویض این لامپ ها ممکن است گران باشد. قبل از خرید مطمئن شوید که نوع لامپ مناسب است.
  • ترکیبی از سبک های مختلف از بهترین لوسترهای سقفی می تواند به فضای زندگی شما عمق و ابعاد بدهد.
  • به افراد متعدد اجازه ندهید وسایل روشنایی یک اتاق را انتخاب کنند، حتی اگر با هم روی یک پروژه به سازی خانه کار می کنید. این می تواند منجر به نظرات مختلفی شود که منجر به انتخاب طراحی ضعیف می شود.
بهترین لوسترهای سقفی برای شما

جهت مشاوره با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید:

32245322 - 086

از آنجایی که انواع مختلفی از نورهای سقفی وجود دارد، طبیعتاً سؤالات زیادی در مورد آنها وجود دارد. در اینجا رایج ترین سوالات مربوطه را برای شما شرح داده ایم:

چراغ سقفی باید چه ولتاژی داشته باشد؟

ولتاژ  در اکثر وسایل (120 ولت) استاندارد است. برخی نیاز به ولتاژ پایین (12 ولت) دارند که نیاز به خرید ترانسفورماتور دارد.

یک چراغ سقفی چند وات نیاز دارد؟

روشنایی سقفی نباید بیش از 100 وات باشد. اتاق شما به اندازه کافی روشن خواهد شد. با این حال، اگر چراغ برای مدت طولانی روشن است، یک لامپ با وات پایین تر 75 یا 60 وات ممکن است گزینه بهتری باشد.

ارتفاع یک چراغ سقفی چقدر باید باشد؟

ارتفاع سقف خود (به فوت) را در سه ضرب کنید. نور ایده آل برای هر فوت فاصله بین کف و سقف 3 اینچ ارتفاع دارد.

خرید بهترین لوسترهای سقفی از دکورابو

لوستر های سقفی تاثیر زیادی در زیبایی و دکوراسیون خانه دارند. ما در دکورابو مجموعه ای از بهترین لوسترهای سقفی و آویز ها و دیوارکوب ها را تولید کرده ایم. با یک جستجو ساده در دکورابو شما می توانید لوستر مناسب با بودجه و فضای مورد نظر خود را پیدا کنید.همچنین اگر بخواهید رنگ ،چراغ ها و یا ابعاد لوستر ها را تغییر دهید این امکان در دکورابو برای شما وجود دارد.فقط کافی است با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.تا در نهایت بتوانید بهترین لوسترهای سقفی مناسب خانه خود را پیدا کنید.برای مشاهده بهترین لوسترهای سقفی به صفحه آن مراجعه کنید.