لوستر, همه

آموزش نصب لوستر مدرن

نصب-لوستر-مدرن(اموزش)

لوسترهای مدرن، با طراحی های خلاقانه و کاربردی، دکوراسیون داخلی خانه را به شکل چشمگیری تغییر می دهند. این لوسترها در جایگاه های مختلف در خانه می توانند استفاده شوند، از جمله در سالن پذیرایی، اتاق خواب و حتی در حمام.نصب لوستر مدرن به خانه شما زیبایی می بخشد.

طرح های مختلف لوسترهای مدرن شامل شکل های هندسی، خطی و فضایی هستند که برای تأثیرگذاری بیشتر روی فضا، از رنگ های درجه بندی شده و نورپردازی مناسب استفاده می شود. همچنین لوسترهای مدرن معمولاً از موادی مانند شیشه، فلز و چوب ساخته می شوند که باعث می شود آنها در هر دکوراسیونی قابل استفاده و زیبا باشند.

اگر می خواهید لوستر مدرنی را در دکوراسیون داخلی خانه خود استفاده کنید، باید ابتدا نوع و سبک دکوراسیون خود را مشخص کنید تا بتوانید لوستر مناسبی را انتخاب کنید. همچنین باید مطمئن شوید که این لوستر با فضای خود همخوانی دارد و در نتیجه، دکوراسیون داخلی خانه شما کامل و هماهنگ باشد.

جهت مشاوره با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید:

32245322 - 086

همه چیز درباره نصب لوستر مدرن

نصب لوستر مدرن، یکی از روش های خوب‌ برای تغییر ظاهر و بهبود دکوراسیون داخلی منزل است. اگر شما نیز به دنبال یک راه برای پوشاندن سقف و بهبود چشم انداز داخلی خود هستید، نصب لوستر مدرن به شما کمک خواهد کرد. در اینجا می توانید با مراحل نصب لوستر مدرن آشنا شوید. تا در نهایت خودتان بتوانید یک لوستر را نصب کنید.در ادامه مطلب همراه ما باشید.

لوستر مدرن 3 حلقه دایره پلکسی کد 0364 دکورابو

مراحل نصب لوستر مدرن:

  • بررسی تجهیزات( در ابتدا باید تجهیزات لازم برای نصب لوستر را تهیه کنید )
  • خاموش کردن برق (جهت ایمنی کار اول برق خانه را قطع کنید)
  • باز کردن پوشش سیم های برقی
  • نصب بخش الکتریکی لوستر
  • نصب بدنه لوستر
  • نصب قطعات پایه لوستر

گام 1: بررسی تجهیزات

برای شروع، باید ابزار و تجهیزات لازم را برای نصب لوستر مدرن آماده کنید. برخی از این تجهیزات عبارتند از:

  • خود لوستر
  • بخش الکتریکی لوستر
  • پیچ و مهره های لازم
  • ابزار نصب مانند پیچ گوشتی،سیم چین، پرچ و…

مرحله 2: خاموش کردن برق

پیش از هر چیز، باید برق را خاموش کنید. این کار را  چراندن فیوز و خاموش کردن سوئیچ برق انجام دهید.

گام 3: باز کردن پوشش سیم های برقی

پس از خاموش کردن برق، باید پوشش سیم های برقی در نزدیکی جایی که می‌خواهید لوستر را نصب کنید باز شود. این کار را با استفاده از یک پلاسکو یا ابزار مشابه انجام دهید.

گام 4: نصب بخش الکتریکی لوستر

بعد از باز کردن پوشش سیم های برقی، بخش الکتریکی لوستر را در سقف نصب کنید. برای این کار، بخش الکتریکی را به سیم های برقی متصل کنید و سپس آن را به جعبه برق بچسبانید.

گام 5: نصب بدنه لوستر

پس از نصب بخش الکتریکی، بدنه لوستر را به سیم های برقی متصل کنید و سپس آن را به سقف بچسبانید. از پیچ و مهره های لازم برای نصب بدنه استفاده کنید و مطمئن شوید که لوستر به درستی در سقف جای گرفته است.

نصب لوسترهای سنگین در سقف کاذب: روش ها و نکاتی برای اجرای موفق

لوسترها، با طرح های مختلف و در اندازه های مختلف، دکوراسیون داخلی خانه را به شکل چشمگیری تغییر می دهند. اما نصب لوستر سنگین در سقف کاذب، به دلیل وزن و حجم بالای آنها، می تواند یکی از چالش برانگیزترین کارهای نصب باشد. در این مقاله روش ها و نکاتی برای نصب لوسترهای سنگین در سقف کاذب را بررسی خواهیم کرد.

انتخاب لوستر مناسب

قبل از هر چیز، باید لوستر مناسب و با وزن قابل قبول برای نصب در سقف کاذب انتخاب کنید. این انتخاب باید بر اساس وزن لوستر و محاسبات لازم صورت بگیرد. همچنین باید مطمئن شوید که سازنده لوستر، جزئیات نصب و وزن لوستر را در دستورالعمل های خود درج کرده است.

استفاده از پشتیبان کامل

برای نصب لوستر سنگین در سقف کاذب، بهتر است که از پشتیبان کامل استفاده کنید. شما باید یک پشتیبان کامل در سقف کاذب نصب کنید که می تواند وزن لوستر را تحمل کند. این پشتیبان باید به سیم های برقی، لوله های مختصات و صفحه سقف کاذب متصل شود.

این مطلب را از دست ندهید : راهنمای کامل نصب لوستر سقفی کریستالی

نصب پشتیبان کامل

پشتیبان کامل، یک پایه یا قالب بزرگ است که به سقف کاذب نصب می شود و می تواند وزن لوستر را تحمل کند. برای نصب پشتیبان کامل، مراحل زیر را دنبال کنید:

1- ابتدا، پشتیبان کامل را به ابعاد مناسب برش دهید.

2- سپس، در قسمتی از سقف کاذب که می خواهید لوستر را نصب کنید، یک دوران کننده برقی را نصب کنید.

3- سپس، پشتیبان کامل را به دوران کننده برقی و سقف کاذب متصل کنید.

4- نهایتاً، لوستر را به پشتیبان کامل متصل کنید و از پیچ و مهره های مناسب برای نصب استفاده کنید.

نصب روی صفحات پلاستیکی

برخی از سقف های کاذب، شامل صفحات پلاستیکی هستند که نمی توانند وزن لوستر سنگین را تحمل کنند. برای نصب لوستر مدرن در این نوع سقف ها، باید یک پشتیبان اضافی بر روی صفحات پلاستیکی نصب کنید. این پشتیبان می تواند از جنس فولاد باشد و باید به چوب سقف کاذب نصب شود.

نصب لوستر

بعد از نصب پشتیبان کامل، می توانید لوستر را نصب کنید. برای این کار، لوستر را به پشتیبان کامل متصل کنید و از پیچ و مهره های مناسب برای نصب استفاده کنید. قبل از نصب نهایی لوستر، باید مطمئن شوید که نصب و اتصالات به درستی انجام شده اند.

نکات مهم در نصب لوستر مدرن

  • قبل از هر چیز، باید مطمئن شوید که وزن لوستر، پشتیبان کامل و سقف کاذب را تحمل می کند.
  • برای نصب لوستر مدرن سنگین در سقف کاذب، بهتر است از یک فنی خبره استفاده کنید.
  • همیشه دستورالعمل های سازنده لوستر و پشتیبان کامل را دنبال کنید.
  • هرگز لوستر را به صورت مستقیم به سقف کاذب، بدون استفاده از پشتیبان نصب نکنید.
  • برای نصب پشتیبان کامل، از پیچ و مهره های مناسب و دیواره های سرب کاری استفاده کنید.

نصب لوسترهای سنگین در سقف کاذب، نیاز به دقت و پیگیری دارد. برای جلوگیری از هرگونه صدمه به لوستر، سقف کاذب یا خود شما، بهتر است به یک فنی خبره اجازه دهید که نصب را انجام دهد.

نکات پایانی نصب لوستر مدرن

– قبل از نصب، باید مطمئن شوید که ورودی های برقی کافی برای پشتیبان کامل در دسترس هستند.

– همچنین باید مطمئن شوید که ساختار سقف کاذب به اندازه کافی قوی است تا وزن لوستر را تحمل کند.

– در صورت نیاز، می توانید با یک فنی خبره در مورد استفاده از پشتیبان های خاص مانند پشتیبان های قابل تنظیم و قابل ترمیم صحبت کنید.

نصب لوسترهای سنگین در سقف کاذب، به دلیل وزن بالای آنها چالش برانگیز است. با انجام مراحل لازم و مطابقت با دستورالعمل های سازنده، می توانید لوسترهای سنگین را به سقف کاذب نصب کنید و از دکوراسیون داخلی خانه خود لذت ببرید.

نصب لوستر های دکورابو 

دکورابو همیشه سعی بر این دارد که بیشترین راحتی را برای مشتریان خود فراهم کند. ازین رو برای نمونه یک ویدیو از نصب یکی از لوسترهای دکورابو تهیه کرده است که می توانید در زیر مشاهده کنید و به راحتی لوستر را نصب کنید. اما به همین جا ختم نمی شود و بعد ازین که لوستر دستتان برسد شما می تواند در صورت داشتن هر گونه سوال با پشتیبانی تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را به شما برسانیم و مشکلتان را رفع کنیم. همچنین لازم به ذکر است که مشتریانی که  در اراک هستند نصاب برای آنها معرفی میشود.برای نصب لوستر مدرن یا دیگر انواع لوستر نگرانی نداشته باشید دکورابو همراه شما است. همچنین، نصب جدیدترین مدل های لوسترهای مدرن 2023 نیز طبق روش گفته شده انجام می شود. برای مشاهده انواع لوستر های مدرن دکورابو به صفحه آن سر بزنید.

جهت مشاوره با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید:

32245322 - 086