مبل, همه

مزایای خرید اینترنتی مبل ال

خرید اینترنتی مبل ال

ظهور فروشگاه های مبلمان آنلاین ، فروشگاه های قدیمی را تهدید می کند. نحوه ساخت مبلمان تغییر کرده است. و نحوه فروش آن نیز همینطور است. بنابراین اگر امسال به دنبال برخی از مبلمان جدید هستید ، در اینجا 7 دلیل وجود دارد که باید بجای خرید حضوری بصورت آنلاین خرید کنید. وقتی صحبت از بهترین فروشگاه های مبلمان آنلاین می شود ، دکورابو یکی از فروشگاه های است که بهترین کیفیت و تنوع را در خرید اینترنتی مبل ال برای شما فراهم کرده است.

مزایای خرید اینترنتی

لازم نیست لباس های بیرون بپوشید و به هر کجا رانندگی کنید و مدت زیادی را در ترافیک باشید . به جای اینکه خود را از فروشگاهی به فروشگاه دیگر بکشید ، می توانید از سایتی به سایت دیگر گشت و گذار کنید.

خرید اینترنتی مبل ال

آیا خرید اینترنتی مبل ال نسبت به  خرید حضوری آن ارزان تر است؟

این موضوع کاملا بستگی به جنس و کیفیت مبل انتخابی دارد. اما اگر خرید اینترنتی از سایتی باشد که خودشان تولیدکننده مبل باشد به دلیل حذف واسطه ها قطعا قیمت مناسب تر خواهد بود.همچنین اگر هزینه را که برای رفتن به چندین فروشگاه بصورت حضوری در نظر بگیریم مسلما خرید انلاین بصرفه تر خواهد بود.

تنوع بیشتر

یکی دیگر از مزایای خرید اینترنتی مبل ال نسب به خرید حضوری تنوع بیشتر فروشگاه های انلاین است. معمولا فروشگاه های موجود در شهر محدودیت فضا برای قرار دادن انواع زیادی از مبل دارند ولی در فروشگاه های آنلاین این محدودیت را نداریم.همچنین به دلیل محدودیت فضا نمیتوان از هر مبل چندین رنگ آن را در فروشگاه قرار داد ولی در سایت میتوان انواع رنگ از یک مبل را به نمایش گذاشت.همچنین در خرید اینترنتی ممکن است گزینه های به چشمتان بخورد که تا آن لحظه ندیده اید خرید از داخل فروشگاه ممکن است دید شما را محدود کند.

تحویل آسان مبل

وقتی خرید مبل را بصورت آنلاین انجام دهید دیگر دغدغه بسته بندی و جا به جایی مبل های سنگین را نخواهید داشت.فقط کافی  است با چند کلیک مختصر خرید را نهایی کنید و دیگر همه چیز به آن فروشگاه انلاین بستگی دارد.اما بهتر است خرید خود را از جایی انجام دهید که از به موقع رسیدن مبل ها و همچنین سالم رسیدن آن ها مطمئن باشید.

مقایسه آسان در خرید اینترنتی مبل ال و راحتی

مقایسه آسان بین محصولات همه در یک صفحه. می توانید ویژگی ها و قیمت های محصول را به راحتی مقایسه کنید.و بهترین انتخاب را داشته باشید.

معاملات و تخفیف

فروش و معاملات آنلاین صرفه جویی بزرگی هستند.فروشگاه های انلاین بعضی مواقع تخفیف های خوبی را برای فروش بیشتر در نظر می گیرند که خرید اینترنتی مبل ال یا دیگر انواع مبل در این مواقع بسیار بصرفه خواهد بود.

بازده آسان

یکی از قدرتهای خرید آنلاین ، سیاست های بازگشت است.معمولا فروشگاه های اینترنتی فروش مبل امکان مرجوع کالا را برای مشتری فراهم کرده اند.بنابراین می توانید کالا را به راحتی برگردانید.

 

جهت مشاوره با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید:

32245322 - 086

معایب خرید اینترنتی مبل ال و دیگر انواع مبل ها

خرید اینترنتی مبل در کنار مزایایی که دارد معایبی هم دارد که در ادامه آن ها را برای شما بیان خواهیم کرد.

  1. تصاویر گمراه کننده

آنچه به صورت آنلاین می بینید لزوماً ممکن است همان چیزی نباشد که تحویل می گیرید. رنگ های محصول واقعی ممکن است با عکس های آنلاین متفاوت باشد ، ممکن است لمس و احساس نیز با آنچه انتظار دارید متفاوت باشد و اندازه محصول نیز ممکن است متفاوت باشد.حتما به این نکته توجه کنید که خرید خود را ازسایت معتبری انجام دهید که مطمئن باشید تصویر با محصول یکی باشد.

  1. تحویل محصول

یکی دیگر از معایب خرید اینترنتی مبل ال و راحتی نحوه ارسال آن است.ممکن است محصول در حین بسته بندی و ارسال آسیب ببیند.شما باید خریدتان را از جایی انجام دهید که مطمدن باشید بسته بندی اصولی و استانداردی را انجام میدهند.

  1. هزینه های بازگشت

محصولات برگشتی ممکن است یک دردسر و بیشترین هزینه ها را داشته باشند. بعضی اوقات ، ممکن است هنگام بازگشت محصولی به فروشنده ، هزینه حمل و نقل را تحمل کنند. و همچنین ممکن است آن ها قبول نکنند که محصول را مرجوع کنید.

همه این معایب که بازگو کردیم کاملا بستگی به سایتی دارد که شما از آن خرید می کنید.پس سعی کنید قبل از خرید آنلاین خوب تحقیق کنید و بهترین فروشگاه آنلاین را برای خرید مبل پیدا کنیدوتوجه کنید که هزینه ای که برای مبل قرار است پرداخت کنید مبلغ نسبتا بالایی است بنابراین باید هنگام خرید همه جوانب را در نظر بگیرید.

 

خرید اینترنتی مبل ال

خرید اینترنتی مبل ال و راحتی از فروشگاه دکورابو

صنایع تولیدی مبلمان و طراحی دکوراسیون رابو در سال 1394 با ورود به عرصه تولید مبلمان و طراحی دکوراسیون فعالیت خود را گسترش داده است. ماموریت ما توسعه و ترویج تولیدات داخلی و کسب رضایت مشتریان از طریق بهبود مستمر در کیفیت ساخت محصولات و ارائه خدمات است.ما در دکورابو تلاش می کنیم بهترین خدمات فروش اینترنتی را به مشتریان ارائه دهیم. تا با خیال راحت بتوانند بهترین خرید را داشته باشد.شرایط خرید اقساطی هم یکی دیگر از امکانات دکورابو برای مشتریان خود است.همچنین اگر بخواهید رنگ یا تعداد صندلی ها در یک مبل تغییر دهید، همچنین برای مبلمان خود انواع کاور و روکش را سفارش دهید، فقط کافی است با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.ما  می دانیم که شما برای مبل هزینه نسبتا زیادی را باید در نظر بگیرید بنابراین همه تلاش خود را می کنیم که خرید خوب و مطمئنی را در فروشگاه ما داشته باشید.برای مشاهده انواع مبل ال دکورابو  به صفحه مبل ال مراجعه کنید.

جهت مشاوره با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید:

32245322 - 086