لوستر, همه

راهنمای خرید لوستر مدرن اروپایی برای اتاق نشیمن

لوسترهای مدرن اروپایی

با لوستر، اتاق نشیمن خود را منحصر به فرد کنید

اتاق نشیمن شما تنها برای پذیرایی از مهمانان استفاده نمی شود. معمولا بیشترین جایی است که تمام اعضای خانواده شما برای استراحت و پاتوق در پایان روز در آن جا دور هم جمع می شوند. یک لوستر مناسب اتاق نشیمن می تواند روحیه شما را بالا ببرد و آرامش شما را بیشتر کند. اگر نمی‌دانید چگونه مدل مناسب را انتخاب کنید، با تصمیم‌گیری در مورد سبک شروع کنید. چه سبکی از لوستر مدرن برای فضای اتاق نشیمن شما مناسب تر است.ما به شما لوستر مدرن اروپایی را پیشنهاد می دهیم.
انتخاب لوستر مدرن با اندازه مناسب برای اتاق نشیمن بسیار مهم است. داشتن هر وسیله ای برای خانه خیلی بزرگ یا خیلی کوچک، دکوراسیون را خراب می کند.
در فضای اتاق پذیرایی خانه هایی که به سبک مدرن مبله شده اند، انتخاب لوستر های مدرن اروپایی برای اتاق نشیمن بسیار رایج است. این لوستر ها به شما این امکان را می دهد که منطقه ای از اتاق را به طور دقیق و مناسب روشن کنید.

لوستر مدرن اروپایی

لوستر های مدرن اروپایی چه ویژگی هایی دارند؟

لوسترهای مدرن نسبت به گذشته با تنوع بیشتر در سبک ها و طرح ها و حتی جنس طراحی و ساخته می شوند. با گذشت زمان، مواد مورد استفاده در ساخت لوستر ها هم افزایش یافته و مواد اولیه ساخت آنها نیز چند برابر شده است.به همین دلیل از تنوع بیشتری برخوردار شده اند و با هر سلیقه ای که داشته باشید می توانید لوستر مناسب خود را پیدا کنید.

در کنار لوستر های کریستالی یا شیشه‌ ای با ساختار فلزی مرکزی شناخته شده‌ تر که بیشتر رایج بوده، لوستر با سایه‌ های پارچه‌ ای، کاغذی یا پلاستیکی مدرن ساخته شده اند. بیشترین مدل ها یی که ساخته می شوند دارای اشکال هندسی هستند، به ویژه در لوستر های طراحی شده برای خانه هایی که به سبک مینیمال یا صنعتی مبله می شوند به طور کلی، لوستر های مدرن اروپایی مورد استفاده در اتاق نشیمن مدرن ساختار بهتری نسبت به لوستر های کلاسیک دارند. این تلاش برای مینیمالیسم باعث می شود علاوه بر اتاق نشیمن و هال از این لوسترهای مدرن اروپایی در قسمت های دیگر خانه و حتی در فضای اداری هم بتوانیم استفاده کنیم.

بهتر است لوستر را کجا نصب کنیم؟

قاعده کلی این است که لوستر های مدرن اروپایی باید بالای میز وسط مبل قرار گیرد. معمولا باید در قسمتی از پذیرایی که بیشتر از آن استفاده می کنید نصب شود..

معمولاً میز در یک نقطه نسبتاً مرکزی در اتاق نشیمن قرار می گیرد و بنابراین از روشنایی خوب کل اتاق اطمینان حاصل می شود. اما اگر میز خارج از مرکز باشد یا اتاق شکلی نامنظم داشته باشد چه؟معمولا لوستر های مدرن به دلیل ظاهری که دارند در فضاهایی که نامنظم چیدمان شده اند هم ظاهر خوبی دارد.

جهت مشاوره با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید:

32245322 - 086

تناسب ابعاد اتاق و اندازه لوستر مدرن اروپایی انتخابی

برای یافتن لوستر مدرن اروپایی مناسب برای اتاق نشیمن یا اتاق پذیرایی، لازم است ابعاد اتاق را در نظر بگیرید. باید اندازه لوستر متناسب با اندازه اتاق مورد نظر باشد.

علاوه بر اندازه اتاق، در نظر گرفتن ارتفاع اتاق نیز مهم است تا مشخص شود کابل نگهدارنده لوستر تا کجا باید آویزان باشد.

شدت نور به طور غیر مستقیم با موقعیت لوستر مرتبط است. غالباً نور گرم برای اتاق نشیمن ترجیح داده می شود زیرا محیطی آرام تر و دلپذیرتر ایجاد می کند. هنگام انتخاب یک لوستر، همیشه باید اثر نهایی را در نظر بگیرید: ترکیب یک نور گرم با یک لوستر شیشه ای ممکن است بهترین راه حل برای روشنایی کافی اتاق نشیمن شما نباشد. بنابراین بهتر است که برای انتخاب از یک مشاور فروش لوستر یا طراح دکوراسیون داخلی استفاده کنید.

لوستر مدرن اروپایی دکورابو

نکاتی که باید هنگام انتخاب لوسترهای مدرن اروپایی برای اتاق نشیمن خود رعایت کنید

یکی از اولویت ها در طراحی داخلی مدرن، اطمینان از سطوح بالای کارایی و صرفه جویی در انرژی است. به همین دلیل، لوستر های مدرنی نیز ترجیح داده می شوند که از چراغ های LED یا سیستم های هوشمند استفاده کنند که میزان و دمای نور را با توجه به زمان روز تنظیم می کنند.
در اتاق‌های نشیمن مخصوصاً اتاق های بزرگ، مانند اتاق نشیمن خانه های ویلایی یا آپارتمانی با فضای نشیمن باز، ممکن است یک لوستر برای روشنایی کل فضا کافی نباشد. در چنین شرایطی، بهتر است که چندین منبع نور داشته باشید، یا می توانید یک لوستر به عنوان عنصر اصلی، و لامپ های دیواری و لامپ های زمینی(آباژور) را در قسمت های دیگر اتاق نشیمن قرار دهید تا نور اتاق کافی باشد.

این مطلب را از دست ندهید :آموزش نصب لوستر مدرن

لوستر مدرن دکورابو

تناسب بین لوستر های خانه

اگر اتاق نشیمن به قسمت های دیگر خانه راه دارد، باید رابطه لوستر اتاق نشیمن و لوستر اتاق های مجاور را نیز در نظر گرفت. راه‌حل‌های مختلفی وجود دارد. می‌توانید لوسترهایی با سبک مشابه انتخاب کنید. می‌توانید رشته‌ای مشترک را شناسایی کنید که همه مدل‌های مختلف را به هم پیوند می‌دهد. یا در نهایت، می‌توانید هر اتاق را به‌طور مستقل تجهیز کنید. در هر صورت، همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم، ایده خوبی است که یک طراح داخلی که واقعاً در این زمینه ماهر است به شما کمک کند تا بهترین و مناسب ترین چراغ آویز مدرن را برای اتاق نشیمن خود انتخاب کنید.همچنین می توانید هنگام خرید از مدیران فروش آن فروشگاه مشورت بگیرید.
اگر بعد از مطالعه این مقاله تصمیم خود را برای خرید لوستر مدرن اروپایی گرفته اید ولی هنور به راهنمایی احتیاج دارید.کارشناسان فروش ما در فروشگاه دکورابو می توانند به شما کمک کنند.تا بتوانید بهترین خرید را بسته به هزینه ای که میخواهید در نظر بگیرید و همچنین فضایی که میخواهید لوستر را در ان نصب کنید داشته باشید.کارشناسان ما بصورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شما عزیزان هستند.برای مشاهده تمامی لوستر های مدرن دکورابو به صفحه لوسترهای مدرن سر بزنید.

جهت مشاوره با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید:

32245322 - 086