لوستر, همه

معرفی لوستر کریستالی شامپاینی

خرید-لوستر-سقفی

با توجه به اینکه امروزه مردم بیشتر به دکوراسیون منزل و فضای کار خود توجه می کنند. موضوع نورپردازی بیشتر از قبل مورد توجه افراد قرار گرفته است. و این موضوع مطرح است که نورپردازی و استفاده از لوستر تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون دارد . این موضوع باعث شده مردم بیشتر به خرید و استفاده از لوستر روی آورند.امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی لوستر ها در تنوع بسیار زیادی ساخته شده اند. یکی از انواع لوستر ها که طرفداران زیادی دارد لوستر کرستالی شامپاینی است.این لوستر بخاطر رنگ شامپاینی کریستال هایش در بین ایرانیان هم طرفداران زیادی دارد.

لوستر کریستالی شامپاینی از انواع لوستر هایی است که زیبایی خاصی به محیط می بخشد و جلوه زیادی دارد در واقع منشا این زیبایی، ترکیب کریستال ها در کنار آلیاژهای مختلف فلزی می باشد. تنوع لوستر های کریستالی شامپاینی انقدر زیاد است که شما می توانید برای همه فضاهای مورد نظر خود از آن ها استفاده کنید.

این لوستر هم بصورت مدرن و هم سنتی ساخته می شود. لوستر های کریستالی معمولا برای اکثر فضاها از جمله اتاق پذیرایی، اتاق خواب، راه رو ها و حتی رستوران ها و هتل ها قابل استفاده هستند. و به دلیل ظرافت و استحکام خوبی که دارند در بین مردم از محبوبیتی خوبی برخوردار هستند.

جهت مشاوره با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید:

32245322 - 086

معرفی لوستر کریستالی شامپاینی

لوستر کریستالی چیست؟

بخش اصلی لوستر های کرستالی را کریستال های آن تشکیل داده است. و  به طور تقریبی می‌توان گفت بخش عمده  این نوع لوستر ها از کریستال  تشکیل شده است و همین کریستال ها باعث  انعکاس نور  و افزایش نورپردازی شده اند. همچنین  نور  را در جهت های مختلف عبور می‌دهند و به انتقال زیباتر نور کمک می‌کند. رنگ بدنه لوستر های کریستالی معمولا به رنگهای کروم، طلایی و آنتیک است و رنگ کریستال ها سفید، مشکی، دودی، شامپاینی  و سایر رنگ ها در بازار   موجود است. سایز، ارتفاع، مدل، رنگ و قیمت این لوسترها تنوع زیادی دارد و برای خرید معمولا گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. کریستال های به کار رفته در لوستر بسته به جنس، کیفیت و برند سازنده آن، نوردهی و درخشندگی متفاوتی دارند.

انواع لوستر های کریستالی شامل:

  • لوستر کریستالی کلاسیک: این  لوستر ها با توجه به ظاهر کلاسیکی که دارند مناسب دکوراسیون های کلاسیک و سلطنتی هستند.این لوستر ها معمولا دارای کریستال های سفید و طلایی و شامپاینی هستند.
  • لوستر کریستالی مدرن : امروزه افراد بیشتر به دکوراسیون های مدرن روی آورده اند، بنابراین استفاده از لوسترهای کریستالی مدرن می تواند بهترین گزینه باشد. این لوستر ها سبکی ساده و مینیمال تر نسبت به لوستر های کلاسیک دارند
  • لوستر کریستالی شامپاینی: لوسترها معمولا برای ایجاد روشنایی در تاریکی و شب ها مورد استفاده قرار می گیرند. ولی اگر می خواهید در طول روز هم در خانه خود جلوه رنگی خاصی ایجاد کنید توصیه می کنیم لوستر کریستالی شامپاینی را تهیه کنید. در این لوسترها نور خورشید در طول روز منعکس می شود و در ترکیبی از رنگ های شامپاینی نور را منعکس می سازند.
  • لوستر آویز کریستالی: لوستر آویز کریستالی بیشتر در محیط‌هایی با سقف بلند استفاده می شود. شاخه‌های بلند کریستالی به این نوع از لوسترها زیبایی خاصی می بخشد و محیط را مجلل می کند. خرید لوستر آویز کریستالی در خانه‌های دوبلکس، خانه‌هایی با سقف‌های بلند، تالارها و رستوران ها بسیار پرکاربرد است.
  • لوستر کریستالی رنگی : در این لوستر ها هنگام عبور نور از کریستال های رنگی بکار رفته در آن، نور به رنگ کریستال ها برخورد می کند و بازتاب بسیار زیبایی را ایجاد می کند. در انتخاب لوستر رنگی دقت کنید رنگی که انتخاب می کنید نوری زننده ای نداشته باشد، در غیر این صورت پس از مدتی از نگاه کردن به آن خسته شده می شوید.این لوستر معمولا برای اتاق خواب  بیشتر استفاده می شوند.

این مطلب را از دست ندهید : راهنمای خرید لوستر کریستالی کلاسیک

تصویری از لوستر کریستالی شامپاینی

لوستر کریستالی شامپاینی برای چه فضاهایی مناسب هستند؟

لوستر کریستالی به دلیل رنگ خاص کریستال هایشان و انعکاس نوری که دارند گزینه ای مناسب برای مکان هایی است که دکوراسیون داخلی آنها به سبک کلاسیک  است. این نوع لوستر همچنین در محیط های اداری و تجاری با سبک های متفاوت هم قابل استفاده هستند و در کل از محبوبیتی خوبی برخودار هستند. ارتفاع، ابعاد، رنگ، مدل و قیمت این نوع لوسترها از تنوع بالایی برخوردار است و شما با توجه به مکان موردنظر خود و هزینه ای که برای آن در نظز گرفته اید می‌توانید هرمدلی را که مدنظر دارید انتخاب کنید.
لوسترهای کریستالی شامپاینی برای اتاق نشیمن،اتاق پذیرایی و حتی برای آشپزخانه جلوه خوبی دارند.به دلیل اینکه هماهنگی خوبی با رنگ قهوه ای چوب دارند معمولا در دکوراسیونی که از وسایل چوبی در آن استفاده شده پیشنهاد خوبی است. این لوسترها امروزه در ایران از پرفروش ترین مدل های لوستر شناخته می شوند.

ما در فروشگاه دکورابو انواع لوستر های کریستالی بخصوص از نوع شامپاینی را تولید کرده ایم. شما می توانید برای اطلاع از قیمت ها و بازدید از انواع لوستر های کریستالی ما به صفحه لوستر های کریستالی ما مراجعه کنید.
لوستر های کریستالی موجود در فروشگاه دکورابو تولید خود ما در کارخانه دکورابو است.به همین دلیل شما می توانید از کیفیت محصولات مطمئن باشید.همچنین می توانید اگر تمایل داشتید بخشی از لوستر را با توجه به سلیقه خود تغییر دهید.برای مثال رنگ کریستال ها یا بدنه و یا ابعاد محصول کاملا قابل تغییر است. ما در دکورابو تمام وقت آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم و تمامی محصولات ما دارای ضمانت هستند.

لوستر کریستالی شامپاینی

جهت مشاوره با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید:

32245322 - 086