لوستر, همه

ایده های لوستر کریستالی جدید: راهنمای انتخاب لوستر

لوستر-کریستالی-جدید-2

نورپردازی نقشی کلیدی در طراحی فضای داخلی دارد و لوسترها راهی عالی برای افزودن بعد جدیدی از سبک و زیبایی هستند. لوسترها بیش از اینکه صرفاً یک لوازم جانبی کاربردی خانه باشند، به راحتی می توانند به شما کمک کنند تا به فضای دلخواه هر اتاق در خانه خود زیبایی ببخشید. ما مجموعه ای از ایده های لوستر کریستالی جدید را گردآوری کرده ایم. امیدواریم این پیشنهادات به شما کمک کند تا یکی از مهم ترین تصمیمات را هنگام انتخاب وسایل روشنایی خانه خود بگیرید. با خواندن این ایده‌های لوستر قدمی به ساخت خانه رویایی خود بردارید.

لوستر کریستالی جدید

ایده های لوستر کریستالی برای بخش های مختلف خانه شما

با توجه به قوانین زیادی که در زمینه طراحی داخلی در حال تحول است، انتخاب لوسترهای مناسب می تواند سخت باشد. نیازی به نگرانی نیست ، ما بهترین ایده های لوستر کریستالی را برای هر اتاق در خانه شما جمع آوری کرده ایم، خواه ظاهری مدرن، مینیمال، سنتی یا هر چیز دیگری داشته باشید.

 

جهت مشاوره با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید:

09375554751

ایده های لوستر کریستالی اتاق ناهارخوری

برخی از بهترین خاطرات هنگام صرف غذا با خانواده و دوستان ایجاد می شود، بنابراین شما بهتر است که یک اتاق ناهار خوری مناسب در خانه خود داشته باشید. لوسترهای زیبای اتاق ناهارخوری به ایجاد حال و هوای گرم و صمیمی کمک می کند.

آیا اتاق غذاخوری مدرن دارید؟ یا سنتی ؟ آیا اتاق غذاخوری شما بسیار بزرگ است؟ سقف بلندی دارد؟ در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد که می تواند به شما در انتخاب درست کمک کند.

لوسترهای کریستالی جدید برای اتاق های غذاخوری مدرن

برای اتاق‌های غذاخوری مدرن انتخاب های گسترده‌ای از لوسترها را داریم. لوسترهای کریستالی مدرن ما می توانند به راحتی ، حس زیبایی را به فضای ناهارخوری شما اضافه کنند. آنها در ارتفاع های مختلف و سطوح روشنایی مختلف موجود هستند، بنابراین هنگام انتخاب یکی برای اتاق ناهار خوری خود، هرگزمحدودیت انتخاب نخواهید داشت.

لوستر کریستالی برای اتاق غذاخوری با سقف بلند

اگر اتاق غذاخوری شما سقف بلندی داشته باشد، لوسترهای کریستالی بزرگ بهترین گزینه هستند. آنها شیک و ظریف به نظر می رسند و به راحتی فضاهای سرد و خالی را پر می کنند. آنها حتی وقتی از مهمانان در خانه خود پذیرایی می کنید، یک فضای عالی ایجاد می کنند.

لوستر کریستالی جدید برای اتاق غذاخوری

ایده های لوستر برای سرسرا ها

سرسرا ها اغلب نادیده گرفته می شوند، اما در واقع بخش های مهم خانه هستند و صرفاً فضاهای عبوری نیستند. در واقع، سرسراها تاثیرات زیادی در دکوراسیون دارند و مهمتر از آن، آنها اولین چیزی هستند که هر بار که به خانه می آیید به چشم می خورند. آیا فکر نمی کنید این قسمت از خانه شما نیز مستحق توجه بیشتر باشد؟ما برترین لوسترهای ورودی را گردآوری کرده‌ایم که تأثیر چشمگیری دارد .

لوسترهای کریستالی برای ورودیهای بزرگ با سقف بلند

اگر سرسرا شما سقف بلندی دارد، یک لوستر کریستالی بزرگ یا چند طبقه انتخاب ایده آلی است. به راحتی حسی لوکس به فضای خالی سقف می بخشد و در عین حال نور محیطی خوبی را ارائه می دهد.

لوسترهای کریستالی برای سرسراهایی با سقف بلند

شاید سقف بلندی داشته باشید اما فضای سرسرا به اندازه کافی بزرگ نباشد. همیشه می توانید یک لوستر کریستالی بلند نصب کنید. این می تواند فضای شما را ذخیره کند و سرسرا شما را بدون اینکه بیش از حد خسته کننده شود، زیبا کند.

لوسترهای کریستالی برای ورودی با سقف کوتاه

سقف سرسرا یا ورودی کوتاه به این معنی نیست که شما به سادگی باید به نورپردازی معمولی بسنده کنید. همچنان می‌توانید از چراغ‌های کریستالی استفاده کنید .باید یک چراغ آویز درخشان یا یک لوستر کوچک انتخاب کنید.

لوستر کریستالی جدید برای سرسرا

ایده های لوستر اتاق نشیمن

در کنار نمای بیرونی، یک اتاق نشیمن بهترین تاثیر را در هر خانه ای ایجاد می کند. باید لوستری را انتخاب کنید که هم کاربردی و هم برای چشم دلپذیر باشد، مطمئن شوید که منبع نور شما منبع مناسبی است.

به خاطر داشته باشید که اتاق نشیمن شما فقط برای پذیرایی از مهمان نیست – مهمتر از آن، جایی است که تمام خانواده شما در پایان هر روز برای استراحت و ارتباط مجدد جمع می شوند. مطمئناً دوست دارید که آرامش‌بخش و راحت باشد.بدون شک، لوسترها بهترین انتخاب برای نورپردازی اولیه اتاق نشیمن هستند، زیرا بهترین منبع نور محیط هستند. علاوه بر این، برای، ایجاد جلوه تزئینی و یا بهبود حس فضا، افزودنی عالی خواهد بود.

ایده های لوستر کریستالی جدید برای انواع اتاق نشیمن

لوسترهای کریستالی برای اتاق نشیمن مدرن

این لوسترهای مدرن به راحتی جلوه ای مدرن را به هر اتاق نشیمن می بخشند. این مجموعه از لوستر ها با لوستر کریستالی سنتی و طبقه‌ای از نظر شکل و فرم متفاوت هستند و تمام عناصر فضای زندگی مدرن شما را به هم پیوند می‌دهد.

لوسترهای کریستالی جدید برای اتاق نشیمن های بزرگ و مجلل

در مقایسه با اتاق نشیمن مدرن برای اتاق نشیمن مجلل و بزرگ باید از لوستر های مجلل و چند طبقه استفاده کرد تا زیبایی و شکوه را چند برابر کند.لوستر های برنزی در این سبک از دکورها بسیار مناسب هستند.

لوسترهای کریستالی برای اتاق نشیمن های کوچکتر

داشتن یک اتاق نشیمن کوچکتر به این معنی نیست که نمی توانید یک لوستر از سقف خود آویزان کنید. ما طیف وسیعی از لوسترهای کریستالی کوچک و جمع و جور را داریم که به راحتی طراحی اتاق نشیمن شما را چه مدرن، چه سنتی، کلاسیک یا معاصر تکمیل می کند.

لوستر کریستالی جدید اتاق نشیمن

ایده های لوستر راهرو

آیا می خواهید یک تنوع به راهروهای خسته کننده خود بدهید؟ با روشن کردن آنها با لوستر، از این فضاهای باریک نهایت استفاده را ببرید. لوسترها ، حتی برای فضاهایی که اغلب در خانه نادیده گرفته شده مانند راهروها تاثیر گذار هستند.

ایده های لوستر کریستالی جدید برای اتاق خواب

هرگز ارزش خصوصی ترین فضای خانه خود یعنی اتاق خواب را دست کم نگیرید. اینجا جایی است که شما یک سوم از زندگی خود را صرف استراحت در آن می کنید، بنابراین منطقی است که بیشترین توجه خود را به اتاق خواب بدهید. و برخلاف سایر اتاق‌های خانه که با در نظر گرفتن افراد دیگر طراحی شده‌اند، اتاق خواب شما فقط به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

لوستر کریستالی برای اتاق خواب

هیچ راهی بهتر از یک لوستر کریستالی جذاب برای زیبایی اتاق خواب شما وجود ندارد. نور رویایی لوسترهای کریستالی اتاق خواب، ظاهر اتاق خواب شما را لطیف می کند و به ایجاد فضایی آرام کمک می کند. و حتی این به بهبود کیفیت خواب و خلق و خوی روزانه شما کمک زیادی می کند.

سخن پایانی

وقتی صحبت از نورپردازی خانه به میان می آید، لوسترها بهترین عملکرد را دارند در حالی که کل حجم هر فضای زندگی را روشن می کنند. لوسترها که به طور سنتی در اتاق‌های غذاخوری و اتاق‌های نشیمن مورد استفاده قرار می‌گیرند، در طول سال‌ها تکامل یافته‌اند و راه خود را به بخش‌های دیگر خانه مانند اتاق خواب، حمام، سرسرا و راهرو باز کرده‌اند. چند نمونه از بهترین لوستر کریستالی شاخه ای موجود در بازار را به شما معرفی کردیم، که می توانند گزینه های مناسبی برای انتخاب منازل شما باشند.

خرید لوستر کریستالی جدید از دکورابو

ما در فروشگاه دکورابو انواع لوستر کریستالی در سبک های مدرن و کلاسیک را موجود داریم. و شما برای هر بخشی از خانه که بخواهید می توانید در کالکشن دکورابو یک لوستر مناسب برای خود پیدا کنید.برای مشاهده انواع لوستر های کریستالی دکورابو به صفحه آن سر بزنید. در هر بخش اگر سوالی یا درخواستی داشتید می توانید با تیم فروش دکورابو در ارتباط باشید.

جهت مشاوره با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید:

09375554751