لوستر, همه

راهنمای کامل خرید لوستر مدرن اتاق خواب

خرید لوستر مدرن اتاق خواب

در گذشته لوسترها معمولاً در اتاق‌های نشیمن یا فضاهایی یافت می‌شد که مهمانان و اعضای خانواده در آن جمع می‌شوند یا سرگرم می‌شوند. اما امروزه با توجه پیشرفت جوامع معمولا از لوستر در دکوراسیون فضاهای دیگر مانند اتاق خواب ، آشپزخانه و … استفاده می شود.همچنین با توجه به اینکه امروزه تمایل به دورکاری و کار از منزل افزایش یافته،بنابراین افراد سعی می کنند محیط اتاق خود را آرامش بخش و دلنشین تر کنند. بدلیل اینکه سبک دکوراسیون منازل به سمت مدرنیته و مینیمال رفته است لوسترهای مدرن طرفدارن زیادی پیدا کرده اند.ما در این مقاله شما را برای خرید لوستر مدرن اتاق خواب راهنمایی خواهیم کرد تا بتوانید بهترین انتخاب را برای اتاق خواب خود داشته باشید.

لوستر مدرن اتاق خواب را کجا نصب کنم؟

دو نقطه اصلی وجود دارد که طراحان دکوراسیون لوسترها را در اتاق خواب قرار می دهند: یا لوستر دقیقا باید در مرکز اتاق نصب شود که باعث میشود نور بصورت متعادل همه محیط اتاق را در بر بگیرد و یا اینکه آن را درست در بالای تخت قرار دهید.

برای اینکه وسایل را در تعادل نگه دارید، اندازه اتاق خواب (طول، عرض و ارتفاع) را تعیین کنید. به خاطر داشته باشید که پایین لوستر باید  2متر بالاتر از زمین باشد. اگر پایین‌تر باشد، خطر آسیب احتمالی به سر را دارید یا می‌تواند مانع تماشای تلویزیون از روی تخت شود. خوشبختانه لوستر و آویز در سایز و ارتفاع مختلف در بازار وجود دارد و شما میتوانید لوستر مناسب برای اتاق خود را پیدا کنید.

جهت مشاوره با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید:

32235028 - 086

انواع لوستر مدرن اتاق خواب

لوستر مدرن اتاق خواب ریموت دار

انتخاب سبک لوستر یک موضوع ترجیحات فردی است.اما ما پیشنهاد می کنیم برای اتاق خواب لوستری را انتخاب کنید که ریموت کنترل داشته باشد تا بتوانید نور آن را در حالت های مختلف کم و زیاد کنید.

اضافه کردن المان های دیگر همراه با لوستر مدرن اتاق خواب

طراحان داخلی ترجیح می دهند بیش از یک منبع نور در اتاق خواب داشته باشند. برای مثال، داشتن یک چراغ نزدیک به تخت، برای کاهش فشار چشم، در هنگام مطالعه یا مشاهده تبلت/موبایل مناسب است. چراغ‌های رومیزی کنار تخت یک راه‌حل رایج هستند، با این حال، امروزه دیوار کوب ها و نور های مخفی جایگزین آباژور های رو میزی شده اند.

چه سبک شما مدرن، مجلل، سنتی، بوهو یا الهام گرفته از سبک قدیمی باشد، وسایل روشنایی، لوسترها و آویزهایی وجود دارند که برای فضایی که می خواهید در آن لوستر نصب کنید عالی هستند.هنگامی که به دنبال نور ایده آل برای اتاق خواب خود در اینترنت هستید، جستجوی خود را به دسته “لوستر مدرن اتاق خواب” محدود نکنید. از عبارات جستجو مانند “لوستر، آویز و وسایل روشنایی” مانند زمانی که برای سالن یا اتاق نشیمن خود انتخاب می کنید استفاده کنید، اما فقط به قطر، ارتفاع و عرض توجه کنید تا بهترین تناسب را پیدا کنید.

قبل از انتخاب لوستر برای اتاق خواب، اندازه های اتاق را بگیرید.شما هم طول و هم عرض اتاق را اندازه می گیرید. به عنوان مثال، اندازه متوسط یک اتاق خواب مستر 14 در 16 فوت است. قطر ایده آل برای یک لوستر در این اتاق اندازه 30 اینچ است.معمولا انتخاب لوستر بزرگتر همیشه بهتر از لوستر کوچک است. به دلیل این که لوستر اگر برای اتاق خیلی کوچک باشد جلوه خوبی ندارد.

چگونه یک لوستر را برای اتاق خواب انتخاب کنید؟

انتخاب یک لوستر، واقعاً به سه چیز بستگی دارد: اندازه، سبک و جنس. تحقیقات خود را انجام دهید و بدانید چه لوستری برای سبک اتاق شما مناسب است.لوسترهای کریستالی اگر به دنبال ایجاد فضای داخلی زنانه‌تر و ظریف‌تر هستید مناسب هستند، در حالی که گزینه‌های ساده تر حس امروزی‌تری به اتاق شما می‌دهند.اندازه اتاق خواب را نیز در نظر بگیرید. اگر می خواهید لوستر جزییات اتاق باشد، آن را با سایر عناصر طراحی درتعادل نگه دارید.

خرید لوستر مدرن اتاق خواب

با توجه به گستردگی و تنوع لوستر های مدرن موجود در بازار شما با هر بودجه ای که در نظر گرفته باشید می توانید یک لوستر مدرن اتاق خواب برای خود انتخاب کنید.فقط باید در نظر بگیرید که کدام لوستر متناسب با دکوراسیون اتاق شماست.
اگر قصد خرید بصورت آنلاین را دارید فروشگاه دکورابو انواع لوستر های مدرن مناسب برای اتاق خواب را در کالشکن محصولات خود دارد.برای مشاهده انواع لوستر های ما به صفحه لوستر مدرن سر بزنید.و اگر در حین انتخاب و خرید به راهنمایی نیاز دارید مشاوران فروش ما میتوانند به شما کمک کنند تا بهترین خرید را داشته باشید.نکته مهم دیگر در خرید از دکورابو این است که چون دکورابو خود تولید کننده لوستر است اگر لوستری را درسایت انتخاب کردید ولی رنگ و اندازه دلخواه شما نبود ما می توانیم آن را بسته به سلیقه شما تغییر دهیم فقط کافی است ما با در تماس باشید.

جهت مشاوره با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید:

32235028 - 086