مبل, همه

قیمت مبل راحتی و راهنمای خرید

قیمت مبل راحتی

این واقعیت که مبل های راحتی دارای مزایای بی شماری هستند، دلیل اصلی استفاده متعدد از آن ها است. در دنیای امروز یک مبل راحتی یکی از عناصر مهم و ضروری برای طراحی داخلی هر خانه ای است و هر خانه ای باید حداقل یکی از آن ها را داشته باشد. ما به این نتیجه رسیده ایم که خوب است در این مقاله به مزایا و معایب مبلمان راحتی و معرفی مبل قیمت مناسب بپردازیم. در مقایسه با مبل‌های رسمی(استیل) که معمولاً برای مهمانان استفاده می‌شوند، مبل‌های راحتی به طور قابل توجهی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین قیمت مبل راحتی به مراتبط مناسب تر از مبل های استیل و سلطنتی است.

مبل راحتی

 نشستن بر روی کاناپه ها بر خلاف مبل های استیل باعث می شود که احساس راحتی بیشتری نسبت به مبل های استیل داشته باشید. مبل ها در طیف گسترده ای از رنگ ها و سبک ها موجود است که هر کدام برای دکوراسیون خاصی مناسب هستند نگاهی کوتاه به بازار نشان می‌دهد که مبل‌ها در طیف وسیعی از رنگ‌ها و طرح‌ها فروخته می‌شوند که در صورت تمایل مشتری، می‌توان هر کدام را به تنهایی خریداری کرد. مبل هایی برای نشستن راحت هستند و هم کاربردی برای خانه های امروزی مناسب هستند که معمولاً طراحی مینیمالیستی دارند. در فرآیند طراحی این مبل ها، هدف نه تنها ظاهر شیک  مبل بلکه راحتی و کاربردی بودن مبل نیز می باشد.هدف طراحان این دسته از مبل ها، تولید کاناپه هایی است که در محیط های مختلف قابل استفاده باشند.مبل های راحتی به دلیل تنوع بالایی که دارند با هر میزان بودجه ای که در نظر گرفته باشید می توانید مبل مناسب برای خود پیدا کنید. 

قیمت مبل راحتی

قیمت مبل راحتی

اگر می خواهید کاناپه ای بخرید که هم راحت و هم مقرون به صرفه باشد، باید توجه داشته باشید که قیمت مبل راحتی بسته به مدل های آن متفاوت است. احتمالاً می‌دانید که انواع مختلفی از مبل‌های راحتی طراحی و ساخته شده‌اند و هر کدام از این انواع مزایا و معایب خاص خود را دارند. در نتیجه، علاوه بر ارائه مبلمان راحت، تصمیم گرفتیم مزایا و معایب داشتن چنین محصولاتی را برجسته کنیم.

باید توجه کنید که قیمت مبل راحتی به جنس و کیفیت متریال درونی و همچنین ابعاد و تعداد صندلی های آن بستگی دارد.ولی اگر بتوانید مبل را مستقیم از تولید کننده بخرید با توجه به حذف واسطه ها مطمئنا میتوانید مبل مناسبی را با قیمت پایین تر از بازار خریداری کنید.در ادامه قصد داریم چند نمونه از انواع مبل راحتی را به شما معرفی می کنیم.

مبل چسترفیلد

مبل چستر یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین طرح ها در دنیای مبلمان راحتی است. این مبل ها به دلیل ویژگی های سوزن دوزی بی نظیری که دارند ظاهری متمایز و چشم نواز دارند. بسته به نوع نگاه شما، اندازه بزرگ مبلمان چستر هم یک مزیت و هم یک نقطه ضعف است. آنها به سادگی برای استفاده در خانه ها و سایر فضاهای محدود نامناسب هستند. در این جا یک نمونه از مبل چستر تولید شده در دکورابو را برای شما آورده ایم.قیمت مبل راحتی چستر را می توانید در صفحه محصول ببینید.

1. لوستر سقفی دو صفحه کد 0412 دکورابو

مبل راحتی L شکل

اکثریت قریب به اتفاق خانه ها و آپارتمان های معاصر حداقل به یک اتاق نشیمن نسبتاً متوسط مجهز هستند. در نتیجه مبل های L شکل از جمله وسایلی هستند که بیشتر اوقات در این خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. مبلمان راحتی L شکل دارای مزایا و معایبی از جمله توانایی به حداکثر رساندن فضای اضافی در خانه، قابلیت هماهنگی آن با طیف گسترده ای از انواع دکوراسیون، مناسب بودن آن برای آپارتمان های کوچک و قابلیت ایجاد یک محیط گرم و دلنشین با این حال، این قابلیت را نیز دارد که فضای اضافی را در خانه به حداکثر برساند که می تواند یک نقطه ضعف باشد. یکی دیگر از نکات مثبت این مبل ها قیمت آن هاست.یک نمونه از مبل های تولید شده در دکورابو را برای شما در زیر قرار داده ایم.اگر مناسب بودن قیمت مبل راحتی برای شما مهم است ما این مبل ال را به شما پیشنهاد می دهیم.

1. لوستر سقفی دو صفحه کد 0412 دکورابو

جهت مشاوره با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید:

32245322 - 086

کاناپه چوبی

کاناپه چوبی یک نوع مبل محبوب و پرکاربرد هستند. این مبل ها بیشتر از چوب ساخته شده اند. استفاده از مقدار زیادی چوب در ساخت این نوع مبل ها حس دنج و شخصی تری را در خانه ایجاد می کند. یکی از مزایا و معایب استفاده از این متریال برای وسایل منزل، دوام استثنایی و کیفیت بالای آن است. زیرا این نوع مبل ها بیشتر از چوب راش یا گردو ساخته می شوند، طراحی و تولید می شوند.قیمت مبل راحتی در این نوع مبل کاملا بستگی به چوب مصرفی آن دارد.

مبل چرمی

مبل با روکش چرمی یکی از انواع مختلف مبل راحتی است و ظاهری متمایز و جذاب دارد. در نتیجه، این پتانسیل را دارد که جلوه ای منحصر به فرد به دکوراسیون خانه بیافزاید. جنس مبلمان چرمی  یکی از مزایا و معایب داشتن چنین وسایلی است. به زبان ساده، چرم با گذشت زمان پتینه و ظاهری زیباتر پیدا می کند. علاوه بر این، نسبت به سایر مبل ها ساییدگی کمتری دارند. البته یکی از مزایا و معایب چرم هزینه بالای مبلمان چرمی است.

مبل مدرن شیک

مبل مدرن ، سبکی مدرن از مبل راحتی سنتی است. در تمام مراحل ساخت، این مبل ها با کف پوش و مموری فوم ساخته می شوند. فوم های موجود در مبل های هوشمند مدرن در پاسخ به وزن و دمای بدن کاربران تغییر شکل می دهند. یکی از مزایا و معایب مبلمان دنج مدرن هوشمند، توانایی آن در مقاومت در برابر انواع خاصی از باکتری ها و قارچ ها است. قیمت مبل راحتی در این نوع مبل بسته به دیگر انواع مبل های راحتی بیشتر است.

قیمت-مبل-راحتی

خرید مبل راحتی از دکورابو

اگر برای سال جدید قصد خرید مبل راحتی ارزان قیمت دارید، می توانید انواع مبل راحتی را در دکورابو مشاهده کنید. شما با هر بودجه ای که داشته باشید می توانید مبل مناسب را برای خود پیدا کنید.همچنین با توجه به این که ما در دکورابو خود تولید کننده مبل هستیم اگر قصد تغییر در رنگ ،پارچه و یا تعداد صندلی ها را داشته باشید این امکان برای شما فراهم است.فقط کافی است با تیم فروش ما در ارتباط باشید. برای مشاهده انواع مبل های ما به صفحه مبل های راحتی سر بزنید.امیدواریم بتوانید مبل مناسب با دکوراسیون و بودجه خود را پیدا کنید.

جهت مشاوره با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید:

32245322 - 086