مبل, همه

چند نکته در چیدمان پذیرایی با مبل ال راحتی

مبل-ال-راحتی-شیک

مبل ال راحتی ظاهری ساده به فضای داخلی خانه شما می دهد و در مواد و رنگ های متنوعی موجود هست. مبل های ال راحتی و همچنین تعداد زیادی فضا برای نشستن در اتاق پذیرایی برای شما ایجاد می کند. این مبل ها همچنین در مدل های مختلفی مانند یک سمت بلندتر از دیگری، هر دو بازو با طول مساوی، طرح تختخواب‌شو، و غیره عرضه می‌شوند. یک مبل ال راحتی می تواند به شما کمک کند فضای داخلی خود را زیباتر کنید.

این مقاله شامل چیدمان های مختلف مبل ال راحتی برای اتاق پذیرایی و نشیمن های کوچک و همچنین اتاق های بزرگ است. برای اینکه به شما کمک کنیم این مبلمان را در خانه خود بگنجانید، تعدادی ایده برای چیدمان مبل ال گردآوری کرده ایم. این ایده های مبل ال راحتی به شما کمک می کند تا اتاق رویایی خود را به واقعیت تبدیل کنید. این تنظیمات از نظر بصری جذاب هستند و به راحتی قابل اجرا هستند. از این ایده هابرای  اتاق نشیمن استفاده کنید تا فضای داخلی خود را زیبا کنید.

جهت مشاوره با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید:

32235028 - 086

  • قرارگیری در گوشه اتاق

وقتی صحبت از چیدمان اتاق نشیمن یا پذیرایی کوچک می‌شود، قراردادن مبل ال راحتی در یک گوشه بهترین توصیه ما است. این رایج ترین و محبوب ترین روش برای قرار دادن مبل ال در جایی است که هر دو سمت در مقابل دیوار قرار دارند. و برای یک اتاق نشیمن یا پذیرایی کوچک ایده آل است زیرا فضای خالی  بیشتری ایجاد می کند.

    • در مقابل دیوار

    در اینجا فقط یک طرف با دیوار در تماس است. بازوی دیگر می تواند به عنوان یک تقسیم کننده فضا بین مناطق مختلف اتاق عمل کند. یک مبل ال راحتی که در کنار دیوار قرار می گیرد می تواند فضای زیادی را در یک اتاق نشیمن فراهم کند. از مجموعه پیشنهاد های ما برای چیدمان مبل L شکل،قرار دادن مبل کنار دیوار یکی از ساده ترین راه ها برای چیدمان مبل L شکل در خانه شما است. اگر نمی دانید مبل L شکل مدرن خود را کجا قرار دهید، همیشه آن را کنار دیوار قرار دهید.

    • در مرکز اتاق

    این چیدمان برای فضاهای بزرگتر یا یک فضای باز بهترین کاربرد را دارد. شما می توانید مبل را به سمت یک نقطه کانونی مانند تلویزیون، یک دیوار ویژه یا یک پنجره بزرگ  قرار دهید. این چیدمان در مرکز برای اتاق های نشیمن بزرگ بهترین کاربرد را دارد. اگر اتاق نشیمن کوچکی دارید، پیشنهاد می کنیم چیدمان دیگری را انتخاب کنید.

مبل ال راحتی در مرکز
  • طرح دایره ای

در میان طرح های مبل L برای اتاق نشیمن کوچک، دایره بسیار محبوب است. در اینجا، از مبل L شکل خود با یک صندلی راحتی اضافی و مناسب برای ایجاد یک قسمت نشیمن دایره ای استفاده کنید. برای ایجاد این چیدمان، صندلی راحتی را رو به قسمت عمودی مبل L شکل خود قرار دهید. مبل نوع L برای ایجاد یک اتاق نشیمن گرم و دلپذیر ایده آل است. طرح مبل L شکل برای یک جمع صمیمی با عزیزان شما مناسب است. برای مهمانی ها و دور همی با خانواده و دوستان عالی است. از ایده های تنظیم مبل L شکل ما، دایره صمیمی یکی از موارد مورد علاقه ما است!

مبل-ال-راحتی فضای دایره ای
  •  ایجاد دو فضای متفاوت

    یک مبل ال راحتی می تواند برای مشخص کردن دو فضای مختلف در یک اتاق خاص استفاده شود. طول مبل ال راحتی شکل، نوعی دیوار مصنوعی بین فضاها ایجاد می کند. به عنوان مثال، از طول یک مبل ال می توان برای ساختن یک اتاق نشیمن و ناهار خوری جداگانه در همان اتاق استفاده کرد. برای تمایز بیشتر، می توانید از رنگ های مکمل اما کمی متفاوت در این دو فضا استفاده کنید. بنابراین، به همین دلیل است که مبل ال راحتی بسیار کاربردی است .

    یک مبل راحتی نوع L را با رنگ تیره انتخاب کنید تا فضایی صمیمی برای شما ایجاد کند تا بعد از یک روز طولانی در آن استراحت کنید. مبل ال راحتی کوچک با رنگ تیره به ایجاد فضایی آرام و دلنشین کمک می کند. مانند تصویر، برای تکمیل فضا، یک اثر هنری، یک میز قهوه‌خوری، لوازم دکوری و گلدان اضافه کنید. علاوه بر این، مبل L شکل خود را بسته به اینکه می خواهید نقطه کانونی اتاق نشیمن کجا باشد، رو به یک پنجره بزرگ یا تلویزیون قرار دهید.

مبل ال راحتی برای اتاق نشیمن
  • یک مبل ال راحتی می تواند برای جدا کردن دو فضای مختلف استفاده شود

    در یک پذیرایی کوچک، برای صرفه جویی در فضا، از میزهای جلو مبلی دایره ای به جای میزهای مستطیلی استفاده کنید. همانطور که در تصویر نشان داده شده است، یک کاناپه L شکل، حتی در یک فضای کم مبلمان، محیطی دنج ایجاد می کند. یک فرش، لوستر، کوسن و مبلمان اضافی همراه داشته باشید تا فضا را جذاب جلوه دهید. همچنین، مبل L شکل با رنگ خنثی کمک می کند تا یک اتاق نشیمن کوچک بزرگتر از آنچه هست به نظر برسد. این ایده های مبل ال راحتی به شما کمک می کند تا اتاق نشیمن رویاهایی خود را بسازید.

خرید مبل ال راحتی از دکورابو

اگر هنوز با چیدمان مبل L خود مشکل دارید و پاسخ خود را پیدا نکردید، بهتر است با یک متخصص مشورت کنید. یک متخصص همچنین می تواند شما را راهنمایی کند که دکور خود را چگونه بچینید، همچنین در نحوه چیدمان مبل و بهترین روش های استفاده از قطعات دکوری به شما کمک می کنند. برای راهنمایی بیشتر در انتخاب مبل ال، می توانید بصورت حضوری به فروشگاه ما مراجعه کنید. در دکورابو انواع مبل ال راحتی را با هر بودجه ای که دارید می توانید پیدا کنید و خریداری نمایید.اگر سوال یا راهنمایی در زمینه انتخاب و خرید مبل دارید کارشناسان ما می توانند به شما کمک کنند فقط کافی است با ما تماس بگیرید.حتی اگر بخواهید رنگ پارچه را عوض کنید یا یک مبل تکنفره اضافه سفارش دهید تیم دکورابو می تواند به شما کمک کند. همچنین اگر می خواهید بصورت آنلاین خرید کنید برای مشاهده انواع مبل ال راحتی به صفحه لیست مبل های ال راحتی مراجعه کنید.

جهت مشاوره با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید:

32235028 - 086