لوستر, همه

انواع لوستر سقفی جدید دکورابو

لوستر سقفی جدید

وقتی صحبت از وسایل روشنایی به میان می آید، هیچ چیز مانند یک لوستر سقفی تاثیر گذار نیست. این لوستر می تواند تاثیر زیادی در دکوراسیون شما داشته باشد.اما ابتدا باید اطلاعات خود را در زمینه انواع لوستر سقفی جدید تکمیل کنید.و بدانید چه لوستری مناسب با دکوراسیون و دیگر وسایل شما است..

این مقاله با اطلاعات اولیه در مورد انواع لوستر سقفی ، اشکال، ساختار و عملکرد آن ها آغاز می شود. در هنگام قرار دادن لوستر در خانه باید به سه چیز توجه کنید: موقعیت، ارتفاع سقف و روشنایی مورد نیاز.

این مقاله با اطلاعات اولیه در مورد انواع لوستر سقفی ، اشکال، ساختار و عملکرد آن ها آغاز می شود. شما باید در هنگام قرار دادن لوستر در خانه به سه نکته توجه کنید: موقعیت، ارتفاع سقف و روشنایی مورد نیاز.

انواع لوستر سقفی جدید

لوستر چیست؟

در اصل، لوستر یک وسیله تامین نور است که از سقف آویزان می شود. در حالی که بیشتر در اتاق ناهارخوری استفاده می شود، لوسترها می توانند برای ایجاد یک روشنایی در هر اتاقی مانند اتاق نشیمن، اتاق خواب و…  استفاده شوند. لوسترها دارای لامپ های متعدد هستند، اغلب در چند طبقه، و برای روشنایی محیط استفاده می شوند.

فرق لوستر با آویز

فرق لوستر با یک آویز این است که چراغ آویز به طور کلی شامل تنها یک منبع نور است که از یک سیستم سیم آویزان است، در حالی که یک لوستر دارای چندین منبع نور است که اغلب توسط یک قاب منشعب به هم متصل می شوند.نور ایجاد شده توسط لوستر خیلی بیشتر از چراغ آویز است.

ما در این مقاله انواع لوستر سقفی جدید موجود در فروشگاه دکورابو را برای شما جمع آوری کرده ایم. تا در شما نهایت بتوانید بهترین انتخاب را بسته به فضا و دکوراسیون خود داشته باشید.ویژگی لوستر سقفی  دکورابو در این است که در عین زیبایی و شکیل بودن از کیفیت خوبی هم برخوردار هستند و قیمت مناسبی هم دارند.

جهت مشاوره با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید:

32245322 - 086

معرفی چند نمونه از انواع لوستر های سقفی دکورابو

  • لوستر سقفی دو صفحه کد 0412 دکورابو:

لوستر سقفی دو صفحه کد 0402 دکورابو طراحی زیبایی دارد و یکی از انواع لوستر سقفی جدید دکورابو است و بخاطر جلوه و درخشش بسیار زیادی که دارد، از بهترین انتخاب ها برای محیط هایی با دکوراسیون مدرن و کلاسیک می باشد. جنس آویزهای آن کریستال درجه یک می باشند. از خوش تراش ترین کریستال، در تولید آن استفاده شده است و این ویژگی پخش نور لامپ ها تاثیر بسزایی دارند و با گذشت زمان به هیچ عنوان از شفافیت کاسته نمی شود.در ادامه این محصول برای شما قرار داده ایم.

1. لوستر سقفی دو صفحه کد 0412 دکورابو

  1. دومین لوستر از لوسترهای سقفی جدید تولید شده در کارخانه دکورابو لوستر سقفی دو صفحه کد 0361 است

.این لوستر طراحی بسیار زیبایی دارد و بخاطر جلوه و درخشش بسیار زیادی که دارد، از بهترین انتخاب ها برای محیط هایی با دکوراسیون مدرن و کلاسیک است. صفحه زیرین این لوستر دارای آبکاری در رنگ های طلایی و نقره ای است. جنس بدنه آن استیل ضد زنگ درجه یک استدر ساخت آن از کریستال های درجه یک استفاده شده است.قیمت این لوستر با توجه به کیفیتی که دارد بسیار مناسب است و یکی از خرید های به صرفه محصوب می شود.

لوستر سقفی دو صفحه کد 0361

  1. یکی دیگر از انواع لوستر سقفی جدید دکورابو لوستر قابدار 4040 کد 0384 دکورابو.

این لوستر طرفداران زیادی دارد و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.این لوستر به تازگی به لوستر های تولید شده در دکورابو اضافه شده است ولی با این وجود طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.این لوستر با توجه به کریستال های با کیفیت و شفافی که دارد که در شب و چه در روز می درخشد. استیل به کار رفته در این لوستر از مرغوب ترین جنس لوستر های موجود در بازار است.که به هیچ عنوان تغییر رنگ نمیدهد و مشکلی برای آن پیش نمی آید. این استیل در دو رنگ طلایی و نقره ای تولید می شود.اگر قصد خرید لوستر مقاومی را دارید که سال های سال برای شما کار کند ما لوستر A-4 را به شما پیشنهاد می دهیم.

لوستر قابدار 4040 کد 0384 دکورابو

جهت مشاوره با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید:

32245322 - 086

لوستر پرطفدار و محبوب ما در بین مشتریان لوستر آیلار است.

این لوستر توجه بسیاری از مشتریان را جلب کرده است.لوستر آیلار قیمت مناسبی دارد و از کیفیت بالایی هم برخوردار است. کریستال های به کار رفته در این لوستر از درصد اکسید سرب بالایی برخورد دار است به این علت انعکاس نور بالایی دارد. لامپ های قرار داده شده برای لوستر ایلار تعداد 6 عدد سرپیچ طراحی شده است که نور نسبتا نور خوبی برای فضای 10 متر ایجاد می کند.اگر این لوستر را برای فضای بزرگتری میخواهید باید تعداد بیشتری از آن را تهیه کنید.

لوستر سقفی مدل آیلار0222 دکورابو

  1. لوستر قابدار کد 0338 دکورابو(لیانا)

این محصول یک لوستر مجلل برای افرادی با سلیقه خاص است.این لوستر هم از جدیدترین لوستر های تولید شده در دکورابو محسوب می شود.این لوستر همانند دیگر لوستر های دکورابو کریستال های درخشان و با کیفیتی دارد که نور لامپ ها را دو چندان می کند.این لوستر به نسبت دیگر انواع لوستر سقفی دکورابو قیمت نسبتا بالاتری دارد اما ابعاد آن هم بزرگتر است.و برای فضاهای با متراژ بالاتر مناسب است.

لوستر قابدار کد 0338 دکورابو

  1. خرید انواع لوستر سقفی جدید از دکورابو

    ما در این مقاله سعی کردیم تعدادی از انواع لوستر های سقفی جدید دکورابو را به شما معرفی کنیم تا با بررسی ویژگی های آنها بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.فروشگاه دکورابو خود تولید کننده انواع لوستر است و این ویژگی باعث می شود که اگر شما لوستر را با ابعاد و یا رنگی غیر از لوستر های موجود بخواهید برای شما سفارشی تولید کنند. همچنین اگر سوالی داشته باشید به راحتی میتوانید از طریق تلفن های تماس یا چت آنلاین با ما در ارتباط باشید.ما در کنار شما هستیم تا بهترین انتخاب را با قیمتی مناسب داشته باشید.برای مشاهده انواع لوستر های سقفی دکورابو به صفحه لوستر های سقفی سر بزنید.

لوستر سقفی جدید