مبل, همه

جذاب‌ترین ترکیب رنگ مبل راحتی شیک در دکوراسیون

راهنمای خرید مبل راحتی شیک

مبل مرکز هر اتاق نشیمنی محسوب می شود، و معمولا بقیه دکور اطراف آن چیده می شود. به همین دلیل است که باید کاملاً با اتاق همخوانی داشته باشد. رنگ نکته بسیار مهمی در هنگام انتخاب یک مبل راحتی شیک است. رنگی که برای مبل انتخاب می کنید می تواند با بقیه دکوراسیون در موارد کلی مطابقت داشته باشد و  یا فقط با عناصر کلیدی خاصی هماهنگ باشد.برای راخنمایی در زمینه انتخاب رنگ مبل راحتی با ما همراه باشید.

رنگ مبل خود را هوشمندانه انتخاب کنید

برای خرید یک مبل راحتی شیک اولین چالشی که با آن رو به رو هستید انتخاب رنگ آن است. یک مبل راحتی شیک عنصر کلیدی برای دکوراسیون منزل می باشد. رنگ مبل های خنثی معمولاً برای خانه ها محبوبتر هستند.اگر به دنبال مبل راحتی شیک برای اتاق نشیمن هستید،نباید سایر عناصر اتاق خود را نادیده بگیرید. برعکس، شما باید سایر مبلمان و دکورهای خود را بررسی کنید، ببینید چه فضایی ایجاد می شود و بعد تصمیم بگیرید که چه نوع مبلبی برای فضای داخلی متناسب است. اگر مطمئن نیستید چه رنگی را انتخاب کنید، انتخاب یک پالت رنگ تک رنگ انتخاب مطمئنی است.

از طرف دیگر، اگر درک کاملی از اینکه کدام رنگ با طراحی فعلی شما سازگار است و کدام نه، دارید، می توانید سعی کنید تضادهای واضحی ایجاد کنید که جان تازه ای به فضای اتاق ببخشد.

راهنمای انتخاب مبل راحتی شیک

جهت مشاوره با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید:

32245322 - 086

در اینجا همه مواردی که باید قبل از خرید یک مبل راحتی شیک برای اتاق نشیمن در نظر بگیرید را بیان کرده ایم :

اندازه و شکل مبل

وقتی نوبت به انتخاب مبل راحتی شیک مناسب برای اتاق نشیمن می رسد،شما باید اندازه و شکل را در نظر بگیرید. به هر حال، قبل از جستجو برای خرید مبل راحتی باید بدانید که به دنبال چه چیزی هستید.اولین کاری که باید انجام دهید این است که مشخص کنید می خواهید مبل شما چقدر فضای اتاق را اشغال کند. آیا یک مبل کوچک و یک نفره می خواهید یا یک مبل سکشنال بزرگ و راحت؟

اندازه مبل شما نقش بسزایی در تعیین رنگ آن خواهد داشت. یک کاناپه کوچک ممکن است در دریایی از رنگ های پر جنب و جوش گم شود، در حالی که یک کاناپه بزرگ در صورتی که با بقیه دکور مطابقت نداشته باشد، می تواند خیلی به چشم بیاید.دانستن شکل به شما کمک می‌کند تا بفهمید از چه نوع پارچه‌ای می‌توانید استفاده کنید – مبل‌های گرد معمولاً با کوسن‌های بیشتری نسبت به نمونه‌های مستطیلی پر می‌شوند. به این ترتیب، ممکن است با پارچه‌ای نرم و کرکی خوب به نظر برسند، در حالی که مبل‌های مستطیلی در پارچه‌های سخت مانند چرم عالی به نظر می‌رسند.

انتخاب-رنگ-مبل-راحتی-شیک

رنگ دیوارها و کف در انتخاب مبل راحتی شیک

اگر رنگی را برای مبل خود انتخاب کرده اید، مطمئن شوید که به خوبی با دیوارها و کف اتاق شما هماهنگ می شود. یک مبل با رنگ روشن در اتاقی با دیوارهای تیره نامرتب به نظر می رسد و بالعکس. همین امر در مورد کفپوش نیز صدق می کند. فرشی که با رنگ مبل شما در تضاد باشد، کل اتاق را ناخوشایند می کند.

انتخاب یک رنگ خاص برای دیوارها و کفپوش ها، راهی عالی برای اطمینان از اینکه همه عناصر دیگر در اتاق با آن هماهنگ هستند، است. با این حال، اگر هیچ یک از رنگ های موجود برای این دو عنصر را دوست نداشته باشید کار کمی پیچیده خواهد بود .

در چنین مواقعی می توانید به سراغ پالت رنگی تک رنگ بروید. اگرچه ممکن است گزینه ای خسته کننده به نظر برسد، اما به شما امکان می دهد آزادانه با عناصر دیگر، از مبلمان گرفته تا دکوراسیون، هماهنگ شود.

تاثیر نورپردازی اتاق در انتخاب یک مبل راحتی شیک

نورپردازی اتاق شما نیز نشان می دهد که چه رنگی برای مبل بهتر است. یادگیری اینکه چگونه می تواند بر احساس کلی فضا تأثیر بگذارد، یک گام مهم در تشخیص اینکه چه رنگ مبل با طراحی شما مطابقت دارد، است. اما، ممکن است مشکل باشد، زیرا اکثر مردم درک نمی کنند که چگونه انواع مختلف نور بر ظاهر یک رنگ تأثیر می گذارد.

نور محیطی و معمولاً پراکنده یکی از رایج ترین انواع نورپردازی در اتاق های نشیمن امروزی است. نور محیطی که در یک اتاق پخش می شود معمولاً کم است، بنابراین برای روشن کردن یک اتاق به تنهایی کافی نیست.

اگر اتاق نشیمن شما محیط روشنی دارد، باید مبل راحتی انتخاب کنید که به خوبی با اتاق ترکیب شود یا رنگ مبلمان دیگر شما را برجسته کند. یک رنگ با کنتراست بالا مانند سفید یا نارنجی ممکن است در اتاقی که کم نور باشد به خوبی کار کند.

به عنوان یک قاعده کلی، اگر نور طبیعی زیادی دارید، می توانید رنگ های تیره تر را انتخاب کنید. برعکس، اگر اتاق شما در سمت کم نور قرار دارد، باید مبل روشن تری را برای روشن کردن فضا در نظر بگیرید.

انتخاب رنگ مبل راحتی شیک

جهت مشاوره با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید:

32245322 - 086

نقش دیگر مبلمان و دکور در انتخاب رنگ یک مبل راحتی شیک

قبل از اینکه اقدام به خرید یک مبل راحتی شیک کنید، باید همه چیز را در اتاق بررسی کنید. بقیه وسایل شما چه رنگ هایی دارند؟ آیا احتمالی وجود دارد که با رنگ های مبل جدید شما تداخل پیدا کنند؟ آیا می خواهید سبک دکور فعلی را حفظ کنید و فقط کمی آن را تازه کنید؟در نهایت، انتخاب رنگ مناسب برای خرید یک مبل راحتی شیک، یافتن تعادل بین همه این عوامل است. به خاطر داشته باشید که هیچ قانون سخت و سریعی وجود ندارد ،تا زمانی که ظاهری عالی برای خانه خود پیدا نکنید از آزمایش کردن نترسید.

قبل از تصمیم گیری برای خرید یک مبل راحتی شیک، سبک میز جلوی مبل، میز تلویزیون و سایر قطعات خود را در نظر بگیرید. همیشه بهتر است رنگ ها و الگوها را هماهنگ کنید زیرا نتیجه کلی بهتر خواهد بود.

انواع رنگ مبل راحتی شیک

بهترین رنگ برای مبل شما به اتاقی که در آن قرار گرفته است، نحوه چیدمان بقیه وسایل و سبک کلی شما بستگی دارد. آبی، قرمز، صورتی و زرد انتخاب های جسورانه ای برای داشتن یک مبل راحتی شیک است. از سوی دیگر، قهوه ای و سبز رنگ های ظریف تری هستند که با محیط های خنثی ترکیب می شوند. به یاد داشته باشید که رنگ دیوارها و کف، نور اتاق و اینکه می خواهید مبل شما چه شکل و اندازه ای باشد را در نظر بگیرید. امیدواریم بعد از مطالعه این مقاله بتوانید یک مبل راحتی شیک با رنگ مناسب برای اتاق خود خریداری کنید!

شما انواع مبل راحتی شیک و با رنگ های مختلف را می توانید در فروشگاه دکورابو ببینید و اگر رنگ مورد نظر خود را پیدا نکردید میتوانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید تا مبل انتخابی شما را با رنگ دلخواهتان برای شما تهیه کنیم.برای مشاهده انواع مبل های راحتی ما به صفحه لیست مبل های راحتی سر بزنید و در صورت داشتن هر سوالی میتوانید از طریق تلفن های تماس یا چت آنلاین با تیم ما درارتباط باشید.