لوستر, همه

معرفی انواع لوستر کریستالی گرد | جدید ترین مدل لوستر 2023

لوسترهای کریستالی گرد

بر خلاف پیچیدگی و مجلل بودن لوسترهای کلاسیک، لوسترهای کریستالی گرد ظاهری ساده تر دارند که هم برای محیط های رسمی به اندازه کافی باشکوه هستند و هم برای نصب در دکوراسیون های معمولی تر مناسب هستند. در این مقاله، قصد داریم جدید ترین و محبوب ترین طرح های لوستر کریستالی گرد موجود در دکوابو را به شما معرفی کنیم. ما انواع طرح های موجود، از مدرن گرفته تا کلاسیک و دیگر طرح ها را برای شما جمع آوری کرده ایم.شما می توانید لوستر کریستالی گرد عالی را برای هر سبک و هر بودجه ای در فروشگاه ما پیدا کنید – از لوسترهای کریستالی مجلل گرفته تا آویزهای مدرن – همه در مجموعه زیر جمع آوری شده اند.

بیشتر لوسترهای دایره ای معمولا از نوع کریستالی هستند. انواع دیگری از پلاستیک ساخته شده اند و دارای LED های رنگی داخلی هستند. همه محصولات به طور کامل آزمایش و تست شده اند تا از عملکرد خوب آن اطمینان حاصل شود. در دکورابو می توانید اندازه ها و شکل ها را بنا به سلیقه خود تغییر دهید.و حتی رنگ‌ لوستر را هم اغلب می‌توان سفارشی انتخاب کرد.

لوستر کریستالی گرد دکورابو

در ادامه لیستی از لوسترهای کریستالی گرد محبوب و ب کیفیت دکورابو را به شما معرفی و پیشنهاد خواهیم کرد:

اولین پیشنهاد ما از انواع لوستر کریستالی گرد :

بیاید از یک لوستر کریستالی ارزان قیمت شروع کنیم. لوستر سقفی 40 کد 0337 دکورابو یک نوع طرح جدید از لوستر های کریستالی است که به تازگی به کالکشن لوستر های دکورابو اضافه شده است. قسمت جذاب لوستر سقفی کریستال 40 کد 0337 دکورابو نوع ارایش زیبای کریستال های آن بر روی صفحه لوستر است که نهایت زیبایی را در طراحی آن در نظر گرفته شده است.این لوستر در عین زیبایی و جلوه خوبی که دارد در بین لوستر های کریستالی از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار است.اما باید توجه کنید که اگر لوستر را برای فضایی با ابعاد بزرگ در نظر گرفته اید این لوستر زیاد بزرگ نیست و اگر قصد خرید آن را دارید باید دو عدد از آن را برای یک بخش در نظر بگیرید.در زیر می توانید تصویر ، قیمت و لینک محصول را مشاهده کنید.

لوستر سقفی 40 کد 0337 دکورابو

پیشنهاد دوم ما به شما لوستر سقفی دو صفحه کد 0361 دکورابو 

لوستر سقفی دو صفحه کد 0361 دکورابو دارای ابعاد دایره ای با قطر40 سانتی متر است. صفحه زیرین این لوستر دارای کیفیت بالای آبکاری در رنگ های طلایی و نقره ای است.  در آبکاری آن هیچ گونه نقطه سیاه و یا خراش و یا عدم پوشش در آن دیده نمی شود. جنس بدنه استیل ضد زنگ  می باشد. این لوستر هم در عین حال که قیمت خوبی دارد جلوه بسیار زیبایی هم به  دکوراسیون شما می دهد.می توانید جزییات محصول را در صفحه آن مشاهده کنید.

لوستر سقفی 40 کد 0337 دکورابو

لوستر کریستالی گرد سوم دکورابو:

لوستر مولکولی هشت شعله کد 0374 دکورابو یکی از جدیدترین مدل های روز دنیا است.که محبوبیت زیادی هم بین افراد پیدا کرده است. جنس بدنه لوستر مولکولی هشت شعله کد 0374 دکورابو از فلز مستحکم با رنگ کوره ای استاتیک و بسیار مقاوم می باشد. . یکی از نقاط قوت این لوستر آبکاری زیبا و باکیفیت آن است که این آبکاری درخشش زیادی دارد.اگر خانه با دکوراسیونی مدرن دارید ما این لوستر را به شما پیشنهاد می دهیم.

لوستر سقفی 40 کد 0337 دکورابو

پیشنهاد چهارم:

پیشنهاد بعدی ما به شما لوستر پرطرفدار و محبوب لوستر سقفی مدل آریانا کد 0212 دکورابو است. لوستر سقفی کریستالی مدل آریانا یکی از جذاب ترین و مجلل ترین لوستر های طراحی شده توسط فروشگاه دکورابو است که به تازگی به بازار معرفی شده است. از ویژگی های این لوستر کریستالی گرد صفحه آن است که از جنسی طراحی شده است که در هر حالتی تغییر رنگ ندهد و مقاومت بالایی در برابر روطوبت داشته باشد حتی در شهر های شمالی و رطوبتی هم مقاومت بالایی دارد و زنگ نمیزند.در زیر جزییات محصول قرار  داده شده است.

لوستر سقفی 40 کد 0337 دکورابو

پنجمین مورد از انواع لوسترهای کریستالی گرد:

یکی از پر فروش ترین و مجبوب ترین لوسترهای گرد کریستالی موجود در فروشگاه دکورابو لوستر لوستر مدرن آویز i10 کد 0364 دکورابو است. لوستر کریستالی i10 دارای دو رنگ طلایی و نقره ای می باشد که توسط شرکت دکورابو تولید میشود. یکی از ویژگی های خاص i10 این است که رنگ نور این ها به سه حالت آفتابی، مهتابی و ترکیب ایندو رنگ نور است که میتوانید با ریموتی که در کنار لوستر قرار دادیم انجام دهید. برای تولیدلوستر مدرن i10 دکورابو از صفحات استیل و کریستال برای ظاهر کار، و از SMD برای روشنایی آن استفاده شده است. 

لوستر سقفی 40 کد 0337 دکورابو

پیشنهاد ششم:

اگر میخواهید  لوستر را برای یک اتاق بزرگ خریداری کنید ما به شما لوستر سقفی 60 کد 0012 دکورابو را پیشنهاد می دهیم. این لوستر جز لوستر های کریستالی گرد متوسط تا بزرگ محسوب می شود و باید به این نکته هم توجه کرد که هرچقدر لوستر بزرگ تر باشد از قیمت بیشتری هم برخوردار است.

لوستر سقفی 40 کد 0337 دکورابو

جهت مشاوره با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید:

32245322 - 086

پیشنهاد هفتم:

لوستر کریستالی گرد بعدی که ما قصد داریم به شما معرفی کنیم لوستر بزرگ و مجلل لوستر سقفی 80 کد 0027 دکورابو است. این لوستر قطر 80 سانتی متری دارد و مناسب فضاهای بزرگ است.کریستال های استفاده شده در این لوستر کریستالی گرد زیبایی و درخشش آن را چند برابر کرده است.

لوستر سقفی 40 کد 0337 دکورابو

برای مشاهده تمامی لوستر های کریستالی تولید شده در دکورابو به صفحه لوسترهای کریستالی مراجعه کنید.ما در فروشگاه دکورابو با بکار گیری افراد متخصص و مجرب تمام تلاش خود را کرده ایم تا لوستر های باکیفیت و باشکوهی را تولید و به دست مشتری برسانیم. همچنین اگر در فرایند انتخاب، خرید و نصب اگر سوالی داشته باشید کارشناسان فروش ما آماده کمک و راهنمایی به شما عزیزان هستند.کافیست تا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و یا اینکه از طریق چت آنلاین برای ما پیام بگذارید.

لوستر کریستالی گرد

جهت مشاوره با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید:

32245322 - 086