لوستر, همه

راهنمای انتخاب لوستر سقفی کوچک

راهنمای-خرید-لوستر-سقفی-کوچک

لوسترهای سقفی کوچک که به آنها مینی لوستر نیز می گویند معمولا کمتر از 40 سانت قطر دارند. این نوع لوستر های کوچک، جلوه بسیار خوبی را به راه پله ها، سرسراها یا سایر فضاهای کوچک می دهند.لوسترهای کوچک برای حمام یک ایده عالی برای دیزاین دکوراسیون هستند.

راهنمای انتخاب لوستر سقفی کوچک

قبل از خرید لوستر سقفی کوچک یا هر نوع لوستری، موارد مختلفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. برخی از موارد عبارتند از ارتفاع سقف، اندازه اتاق، رنگ، اندازه لوستر، کریستال مورد استفاده و در نهایت قیمت.در ادامه این موارد را بطور کلی برای شما بازگو خواهیم کرد.

ارتفاع سقف

به عنوان یک وسیله روشنایی یک لوستر کوچک اولین کارایی که دارد تامین نور است. ولی اگر لوستر سقفی کوچک روی یک زنجیر کوتاه باشد و به سقف بلندی متصل باشد، نمی‌تواند نور زیادی را تولید کند. ناگفته نماند که اگر مینی لوستر سقفی خیلی بالا نصب شده باشد، هیچ کس نمی تواند زیبایی آن را ببیند.

مینی لوستر یا لوستر سقفی کوچک

اندازه اتاق

در حالی که قطر لوسترهای کوچک معمولا کمتر از 40 سانتی متر است، شما نمی توانید یکی از آنها را در وسط یک اتاق نشیمن بزرگ قرار دهید.

با این حال، اگر ارتفاع سقف  حدود 2 تا 3 متر باشد، داشتن لوسترهای کوچک می تواند جلوه زیبایی را به آن فضا بدهد. باید به این نکته توجه کنیم که ارتفاع لوستر طوری نباشد که لوستر با سر افراد برخورد کند. آشپزخانه، حمام و اتاق خواب می تواند مکان بسیار مناسبی را برای لوسترهای کوچک باشد. بسته به ارتفاع سقف در آشپزخانه شما، داشتن یک لوستر کوچک بالای میز، حس زیبایی و همچنین نور مناسب را به محیط می دهد.

رنگ لوستر های سقفی

 رنگی که برای لوستر خود انتخاب می کنید انتخاب بسیار مهمی است.این وسیله روشنایی باید با دکوراسیون فعلی شما مطابقت داشته باشد، و همچنین باید طوری باشد که با دکوراسیون آینده نیز مطابقت داشته باشد. بسیاری از لوسترهای کوچک در رنگ‌های سیاه یا سفید عرضه می‌شوند، اگرچه رنگ‌های بیشتری  مثل برنزی، طلایی و نقره ای هم موجود است.

رنگ مینی لوستر شما باید متضاد با رنگ دیوار باشد. اگر دیوارهای سفید دارید، با پرده های سفید، یک لوستر سفید جلوه خوبی ندارد.اما این به معنای آن نیست که شما باید رنگ مشکی یا رنگ تیره دیگری را انتخاب کنید، در عوض، می توانید یک رنگ گرم مانند رنگ نقره ای، رزگلد یا طلایی انتخاب کنید.

کریستال

آیا لوستر کریستالی محبوب ترین نوع لوستر سقفی کوچک است یا نه ؟ لوستر های کریستالی شناخته شده ترین نوع از لوستر ها هستند. لوسترهای سقفی کوچک کریستالی بخش زیبایی برای هر خانه ای هستند که کلاس و ظرافت را به فضا اضافه می کنند. بسیاری پیشنهاد می کنند که لوسترهای کریستالی را جلوی پنجره ها قرار دهید تا حتی زمانی که روشن نیستند بتوانند انعکاس زیبایی را در سراسر دیوار منعکس کنند.

لوستر های سقفی کوچک دکورابو

جهت مشاوره با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید:

32235028 - 086

سبک ها

علاوه بر کریستال، چندین سبک مختلف از لوسترهای کوچک وجود دارد. کلاسیک، مدرن، آسیایی،چوبی، دیوار کوب فقط چند مورد از سبک های مینی لوستر هستند که هر کدام دارای ویژگی های متفاوتی هستند. بهترین راه برای تعیین اینکه کدام سبک برای شما و خانه شما مناسب تر است تحقیق در مورد سبک دکوراسیون و موارد استفاده از هر نوع لوستر است.

قیمت

بسته به اندازه و مواد مصرفی، لوسترهای سقفی کوچک را می توان با قیمت 500 تا 2 میلیون پیدا کرد. لوسترهای کوچک ساده و زیبا با ویژگی های تزئینی اندک معمولاً قیمت مناسب تری دارند. اگر واقعا کریستال را دوست دارید  آماده باشید که کمی بیشتر خرج کنید. خرید لوسترهای کوچک هم از جنبه سرمایه گذاری دارد و نه تنها زیبایی و نور را به خانه شما می بخشند، بلکه برای سال ها ماندگار است و با طیف گسترده ای از دکورها هم مطابقت دارد.

چند نکته قبل از خرید مینی لوستر ها

نکته شماره 1 : اندازه اتاق را تعیین کنید

اتاقی را که دوست دارید لوستر کوچکی در آن باشد اندازه بگیرید. طول اتاق خود را در عرض ضرب کنید. این به شما مساحت اتاق شما را می دهد. اگر بر حسب متر اندازه گیری کنید جواب به دست آمده متر مربع خواهد بود.

نکته شماره 2 : رنگ های مینی لوستر

امروزه لوسترهای مینی کریستالی در رنگ‌های بسیار متنوعی عرضه می‌شوند که لوستر سفید و طلایی و نقره ای همچنان محبوب‌ترین آنها هستند.علاوه بر رنگ های ذکر شده لوستر در انواع رنگ ها هم موجود است.انتخاب رنگ یک اولویت کاملاً شخصی است، بنابراین رنگی را انتخاب کنید که کاملاً دوست دارید.

نکته شماره 3 : اندازه های کوچک لوستر

اگرچه قطر بیشتر لوسترهای کوچک کمتر از 40 سانتی متر است، ولی ابعاد یک لوستر بسته به نوع ساخت آن متغیر است. در یک اتاق 8 متری نمیتوانید لوستر خیلی بزرگی استفاده کنید. بسته به چیدمان اتاق می توانید چند لوستر کوچک یا یک لوستر بزرگ استفاده کنید.

با در نظر گرفتن تمام این نکات، انتخاب یک لوستر کوچک یا بزرگ عالی باید به یک کار آسان تبدیل شود. فقط به خاطر داشته باشید که در هنگام خرید یک لوستر مینی عالی، باید سال ها با این انتخاب زندگی کنید. مطمئن شوید که این تصمیمی نیست که از آن پشیمان شوید.

لوستر سقفی کوچک

مراحل انتخاب یک لوستر سقفی کوچک

مرحله 1 : فضای مد نظر

اول از همه، باید مطمئن شوید که فضای کافی در آن اتاق برای یک لوستر کوچک وجود دارد. اگرچه 40 سانتی متر معمولاً بزرگترین قطر برای یک لوستر کوچک محسوب می شود، اما می تواند بزرگتر از آن چیزی باشد که در اتاق شما به نظر می رسد. شما باید طول و عرض فضای خود را اندازه بگیرید و آن دو عدد را ضرب کنید تا مساحت خود را بر حسب متر مربع بیابید.

مرحله 2 : ارتفاع سقف

حالا از کف تا سقف اندازه بگیرید تا ارتفاع فضا را مشخص کنید. اگر ارتفاع کم است، اگر سراغ یک چراغ آویز سقفی بروید، بهتر از یک لوستر کوچک است.تا نیازی نباشد نگران باشید که کسی با آن برخورد کند.

مرحله 3 : اندازه

همانطور که در مرحله 1 ذکر شد، باید مطمئن شوید که فضای کافی برای لوستر سقفی کوچک وجود دارد. همچنین باید مطمئن شوید که فضای اضافی برای لوستر کوچک شما وجود ندارد. چون در این صورت این لوستر نمی تواند نمای خوبی داشته باشد. با این حال، می توانید دو لوستر کوچک را برای محیط استفاده کنید.

 

خرید لوستر سقفی کوچک از دکورابو

ما در دکورابو محصولاتی را ارائه می کنیم که خود دکورابو تولید کننده آن است.به همین دلیل شما می توانید لوستر مناسب خود را با هر ابعادی که در نظر دارید پیدا کنید برای مشاهده انواع لوستر های سقفی ما کلیک کنید.و همچنین اگر لوستری را با ابعاد مورد نظر خود پیدا نکردید کافی است با ما تماس بگیرید و سفارش خود را به اطلاع کارشناسان فروش ما برسانید.

جهت مشاوره با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید:

32235028 - 086