لوستر, همه

قیمت لوستر ارزان و شیک + 20 مدل

قیمت لوستر ارزان و شیک + 20 مدل

لوستر زیبا و ارزان

لوسترها به عنوان یکی از اصلی‌ترین وسایل دکوری در منازل شناخته می‌شوند. آن‌ها نه تنها نور محیط را روشن می‌کنند، بلکه به دکوراسیون داخلی زیبایی و شکوه می‌بخشند. یافتن لوستر زیبا و ارزان همچنین در عین حال با کیفیت می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما امکان‌پذیر است.

در جستجوی یک لوستر زیبا و ارزان، چند نکته می‌تواند به شما کمک کند:

  1. مواد ساخت: لوسترهایی که از مواد مانند فلز، شیشه، چوب یا پلاستیک ساخته شده‌اند معمولاً قیمت کمتری دارند. از این نظر می‌توانید گزینه‌هایی با قیمت مناسب پیدا کنید.

  2. طراحی ساده: لوسترهای با طراحی ساده و کم جزئیات عموماً قیمت کمتری دارند. این گونه لوسترها معمولاً در فضاهای مدرن و ساده متناسب‌تر هستند.

  3. فروشگاه‌های تخصصی آنلاین: فروشگاه‌های آنلاین خود معمولاً تخصصی در فروش لوسترهای مختلف هستند و می‌توانید در آنها گزینه‌هایی با قیمت مناسب پیدا کنید.

  4. تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه: بسیاری از فروشگاه‌ها و برندها در مواقع خاصی مانند تخفیفات فصلی یا تخفیفات ویژه، قیمت لوسترها را کاهش می‌دهند.

  5. مقایسه قیمت: قبل از خرید، مقایسه قیمت لوسترهای مختلف از فروشگاه‌ها و برندهای مختلف می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین قیمت را بیابید. همچنین خرید لوستر ارزان و شیک را با اطمینان کامل انجام دهید.

لوستر زیبا و ارزان

دکورابو یک تولیدکننده لوستر، با سابقه و تجربه است که گارانتی برقی یک ساله برای محصولات لوستر ارائه می‌دهد. این گونه اطلاعات می‌توانند به مشتریان کمک کنند تا اعتماد بیشتری به محصولات این تولیدکننده داشته باشند.

برای مشاهده و خرید لوستر ارزان و با کیفیت اینجا کلیک نمایید.

بررسی 20 مدل از زیباترین و ارزان ترین لوسترها

البته که با لذت به ارائه برخی از زیباترین و ارزان‌ترین مدل‌های لوستر می‌پردازم. این مدل‌ها ممکن است با توجه به تغییرات بازار و موجودی فروشگاه‌ها تغییر کنند، اما به طور کلی، این مدل‌ها معمولاً جزء بهترین گزینه‌های بازار هستند.

لوستر سقفي مدل آبشار کد 0468 دکورابو

لوستر سقفی  مدت آبشار  کد 0468 دکورابو دارای ابعاد 40*60*60 سانتی متر است. صفحه زیرین این لوستر دارای کیفیت بالای آبکاری در رنگ های طلایی و نقره ای است.  در آبکاری ان هیچ گونه نقطه سیاه و یا خراش و یا عدم پوشش در آن دیده نشود. جنس بدنه استیل ضد زنگ  و چوب  می باشد. جنس آویزهای ان از نوع کریستال درجه یک می باشند. از خوش تراش ترین و شفاف ترین نوع کریستال، در تولید لوسترهای مدرن کریستالی می باشند و در پخش نور لامپ ها تاثیر بسزایی دارند و با گذشت زمان به هیچ عنوان از شفافیت و جلای آنها کاسته نمی شود.

لوستر سقفي مدل آبشار کد 0468 دکورابو

لوستر سقفی 60 کد 0446 دکورابو

لوستر سقفی 60 کد 0446 دکورابو دارای ابعاد 45*60*60 سانتی متر است.
صفحه زیرین این لوستر دارای کیفیت بالای آبکاری در رنگ های طلایی و نقره ای است.  در آبکاری ان هیچ گونه نقطه سیاه و یا خراش و یا عدم پوشش در آن دیده نشود. جنس بدنه استیل ضد زنگ  و چوب  می باشد.
جنس آویزهای ان از نوع کریستال درجه یک می باشند. از خوش تراش ترین و شفاف ترین نوع کریستال، در تولید لوسترهای مدرن کریستالی می باشند و در پخش نور لامپ ها تاثیر بسزایی دارند و با گذشت زمان به هیچ عنوان از شفافیت و جلای آنها کاسته نمی شود.
این محصول دارای 12 عدد لامپ است. ارتفاع این مدل لوستر از برند دکورابو 45 سانتی متر می باشد و همچنین بسیار مناسب افرادی است که دارای ابزار کوچک هستند.
بیشترین کاربرد لوسترهای کریستالی در محیط هایی با سبک های کلاسیک می باشد. این لوستر سقفی کریستالی، مناسب برای فضاهای داخلی, هال، پذیرایی، راهرو، آشپزخانه، اتاق خواب است.

لوستر سقفی 60 کد 0446 دکورابو

لوستر سقفی مدل آیلار0222 دکورابو

لوستر سقفی مدل آیلار کد 0222 دکورابو، دارای ابعاد 35*40*40 سانتی متر است. لوستر مدل آیلار در سایز 30 نیز موجود است. صفحه زیرین این لوستر دارای کیفیت بالای آبکاری در رنگ های طلایی و نقره ای است. در آبکاری ان هیچ گونه نقطه سیاه و یا خراش و یا عدم پوشش در آن دیده نشود. جنس بدنه استیل ضد زنگ می باشد. جنس آویزهای آن از نوع کریستال می باشند. از خوش تراش ترین و شفاف ترین نوع کریستال، در تولید لوسترهای مدرن کریستالی می باشند و در پخش نور لامپ ها تاثیر بسزایی دارند. همچنین، با گذشت زمان به هیچ عنوان از شفافیت و جلای آن ها کاسته نمی شود.

لوستر سقفی مدل آیلار0222 دکورابو

لوستر مدرن سقفی 3050 کد 0070 دکورابو

لوستر مدرن سقفی 3050 کد 0070 دکورابو، دارای ابعاد 50*30 سانتی متر است. صفحه زیرین این لوستر دارای کیفیت بالای آبکاری در رنگ های طلایی و نقره ای است. در آبکاری ان هیچ گونه نقطه سیاه و یا خراش و یا عدم پوشش در آن دیده نشود. جنس بدنه استیل ضد زنگ می باشد. کریستال های به کار رفته در آن به صورت دوبل می باشند. از خوش تراش ترین و شفاف ترین نوع کریستال، در تولید لوسترهای مدرن کریستالی می باشند و در پخش نور لامپ ها تاثیر بسزایی دارند. همچنین، با گذشت زمان به هیچ عنوان از شفافیت و جلای آن ها کاسته نمی شود.

لوستر مدرن سقفی 3050 کد 0070 دکورابو

لوستر مدرن آویز i10 کد 0364 دکورابو

طراحی بی نظیر و زیبای این مدل از لوستر ها باعث شده است، که طرفداران بسیاری داشته باشند و به عنوان یکی از زیباترین لوسترها شناخته شوند. لوستر مدرن آویز i10 کد 0364 دکورابو، دارای سه طبقه می باشد که از کریستال های درخشان و زیبا تشکیل شده است. لوستر کریستالی i10 دارای دو رنگ طلایی و نقره ای می باشد که توسط شرکت دکورابو تولید می شود. نکته مهم این است که هر دو رنگ جلوه و زیبایی خاص خود را دارد. در رنگ طلایی بدنه کار طلایی، و کریستال ها به رنگ شامپاینی خواهند بود، که این رنگ ترکیب فوق العاده ای در کنار هم دارند. اما خصوصیت رنگ نقره ای بدنه نقره ای است و کریستال ها به رنگ یخی و شفاف هستند. 

لوستر مدرن آویز i10 کد 0364 دکورابو

لوستر مدرن آویز کد 0358 دکورابو

طراحی بی نظیر و زیبای این مدل از لوستر ها باعث شده است، که طرفداران بسیاری داشته باشند و به عنوان یکی از زیباترین لوسترها شناخته شوند. لوستر مدرن آویز کد 0358 دکورابو، دارای 1 طبقه می باشد که یک طرف آن  از کریستال درجه یک و شفاف تشکیل شده است. لوستر کریستالی مدل اس ام دی 0358 دارای دو رنگ طلایی و نقره ای می باشد که توسط شرکت دکورابو تولید می شود.

لوستر مدرن آویز دو حلقه کد 0536 دکورابو

لوستر مدرن آویز کد 0492 دکورابو

لوستر مدرن آویز کد 0492 دکورابو، به دلیل طراحی زیبا و کیفیت عالی، می تواند یکی از بهترین انتخاب ها، برای منزل شما به حساب بیاید. یکی از فاکتور های مهم در این مدل لوستر ، داشتن قابلیت اطمینان در آن می باشد، چرا که سطح بالایی از حفاظت در برابر نوسانات برق و سایر مشکلات قطعه الکتریکی را ایجاد می کند.

لوستر مدرن آویز کد 0492 دکورابو

لوستر مدرن آویز کد 0360 دکورابو

 لوستر مدرن آویز کد 0360 دکورابو، دارای 2 طبقه می باشد که یک طرف آن از کریستال درجه یک و شفاف تشکیل شده است. لوستر کریستالی 0360 دارای دو رنگ طلایی و نقره ای می باشد که توسط شرکت دکورابو تولید می شود. نکته مهم این است که هر دو رنگ جلوه و زیبایی خاص خود را دارد.

لوستر مدرن آویز کد 0360 دکورابو

لوستر مدرن آویز 2040 کد 0094 دکورابو

جنس بدنه این لوستر زیبا استیل درجه یک ضد زنگ می باشد، که یکی از نقاط قوت این لوستر، کریستال های به کار رفته در آن می باشد، که زیبا و باکیفیت هستند. کیفیت و میزان نور در لوسترهای تمام کریستال بسیار عالی و زیبا می باشد. همچنین رنگ نور در آن به صورت آفتابی ، مهتابی و ترکیبی است. دارای ریموت کنترل است و کار شما را برای ایجاد تغییر در آن آسان کرده است. در صفحه کار این لوستر smd به کار رفته است و دارای نور می باشد.

لوستر مدرن آویز 2040 کد 0094 دکورابو

لوستر مدرن لاینر طرح موج کد 0540 دکورابو

لوستر مدرن لاینر طرح موج کد 0540 دکورابو، دارای دو عدد موج با آویز 50 سانتی متر می باشد که دو طرف آن از کریستال درجه یک و شفاف تشکیل شده است.

لوستر مدرن لاینر طرح موج کد 0540 دکورابو

لوستر مدرن آویز کد 0356 دکورابو

 لوستر مدرن آویز کد 0356 دکورابو، علاوه بر زیبایی دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. این لوستر طراحی جدیدی از لوسترهای مدرن می باشد که دارای ابعاد 85*48*53 سانتی متر است. بندهای آویز لوستر مدل اس  ام دی کد 0356 دکورابو، بیرنگ هستند و می توانید آن ها را طبق سلیقه شخصی خود و با توجه به مکان مورد استفاده تغییر دهید و تنظیم نمایید. این مدل از لوستر ها دارای مقاومت بالا و طول عمر بسیار می باشند، همچنین ارتفاع لوستر قابل تنظیم است و صفحه کار هم نور دارد.

لوستر مدرن آویز کد 0356 دکورابو

لوستر مدرن آویز 2020 کد 0031 دکورابو

 لوستر مدرن آویز 2020 کد 0031 دکورابو، دارای یک طبقه می باشد که از کریستال های درخشان و زیبا تشکیل شده است. لوستر کریستالی 2020 دارای دو رنگ طلایی و نقره ای می باشد که توسط شرکت دکورابو تولید می شود.

لوستر مدرن آویز 2020 کد 0031 دکورابو

لوستر مدرن آویز دو حلقه کد 0535 دکورابو

 لوستر آویز مدرن دو حلقه دکورابو، دارای دو حلقه می باشد که دو طرف آن از کریستال درجه یک و شفاف تشکیل شده است. لوستر آویز کریستالی 0533 دارای دو رنگ طلایی و نقره ای می باشد که توسط شرکت دکورابو تولید می شود. نکته مهم این است که هر دو رنگ جلوه و زیبایی خاص خود را دارد. در رنگ طلایی بدنه کار طلایی، و کریستال ها به رنگ شامپاینی خواهند بود، که این رنگ ترکیب فوق العاده ای در کنار هم دارند. اما خصوصیت رنگ نقره ای بدنه نقره ای است و کریستال ها به رنگ یخی و شفاف هستند.

لوستر مدرن آویز دو حلقه کد 0535 دکورابو

لوستر مدرن آویز دو حلقه کد 0536 دکورابو

لوستر آویز مدرن دو حلقه کد 0536 دکورابو، دارای 2حلقه  با قطر 20 و 40 سانتی متر می باشد که دو طرف آن به  از کریستال درجه یک و شفاف تشکیل شده است. لوستر آویز کریستالی 0536 دارای دو رنگ طلایی و نقره ای می باشد که توسط شرکت دکورابو تولید می شود.

لوستر مدرن آویز دو حلقه کد 0536 دکورابو

دیدگاهتان را بنویسید