مبل, همه

مزایای خرید اقساطی مبل راحتی

خرید-اقساطی-مبل-راحتی-مزایا

جهت مشاوره با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید:

32245322 - 086

به دلیل شرایط کاری و در آمدی امروزه افراد بیش از قبل تمایل به خرید های اقساطی دارند.امروزه با توجه به قیمت بالای وسایل خانه بخصوص مبلمان، خرید به بصورت نقدی  با توجه به افزایش هزینه های خانوار ها سخت تر شده است. بنابراین  صاحبان کارخانه ها و فروشگاه های لوازم خانگی سعی کرده اند شرایطی را فراهم کنند تا مشتریان بتوانند با پرداخت های چند مرحله ای راحت تر خرید خود را انجام دهند. خرید اقساطی مبل راحتی هم یکی از  یکی از مواردی است که امروزه زیاد انجام می شود.

اگر بخواهیم خرید اقساطی را بطور واضح بیان کنیم  باید آن را پرداختی دانست که فرد همه پول را بطور نقدی و یکجا پرداخت نخواهد کرد.یک بخشی را در ابتدا پرداخت و سپس متعهد می شود تا مابقی پول را در فواصل زمانی مختلف و مشخص، پرداخت نماید. مبلغی که در هر مرحله باید پرداخت کند از اول در قرار داد ذکر می شود و مشخص است.

معمولا  خرید اقساطی مزایا و معایبی دارد

معمولا بیشتر فروشگاه خرید اقساطی را دارند. اما برخلاف بینش مردم ، همیشه خرید اقساطی بدون مشکل نیست . باید این خرید از طریق یک مرکز معتبر انجام شود. برای مثال اگر خرید خود را از فروشگاهی با قیمت های بالا و سود های زیاد خرید کنید این خرید قطعا به ضرر شما خواهد بود. بنابراین بهتر است خرید را از یک فروشگاه معتبر انجام دهید.تا هم از کیفیت محصول اطمینان داشته باشید . و هم خرید بصرفه ای داشته باشید. در این مقاله میخواهیم مزایای خرید اقساطی مبل راحتی  را برای شما بیان کنیم.

مزایای خرید قسطی مبل راحتی

خرید اقساطی یا خرید نقدی، کدام را ترجیح می‌دهید؟

خرید قسطی با توجه به شرایط ناپایدار جامعه بهترین گرینه برای خرید است. در شرایطی که قیمت مبلمان و دیگر وسایل، معمولا در حال افزایش است قطعا خرید نقدی  سخت تر شده است. به همین دلیل، معمولا صاحبان فروشگاه های مبل و لوازم خانگی هم تمایل به فروش بصورت اقساط دارند . و زمینه را تا حد زیادی برای خرید فراهم می کند. این شکل از خرید کالا، هم برای فروشنده و هم برای خریدار دارای مزایایی  خواهد داشت که آن را در پایین ذکر می کنیم.

فروش اقساطی برای فروشندگان چه نفعی خواهد داشت؟

  1. فروشگاه معمولا با فروش کالاهای خود به صورت چند مرحله ای، با محاسبه  زمان پرداخت اقساط، مبلغی بیشتر از قیمت اصلی آن محصول  را در طول پرداخت ها از خریدار دریافت خواهد کرد. به عبارت ساده، فروشنده در مدت زمانی که قرار  است پرداخت ها انجام شود سود خود را از دست نمی دهد و آن را بطور کامل در یافت خواهد کرد. 
  2. فروش محصول از جمله مبل بصورت اقساط باعث می شود  فروشگاه هم بیشتر بین مردم شناخته شود و مشتری ها افزایش پیدا کنند. در کل به محبوبیت فروشگاه می افزاید
  3. در مدتی که مشتریان برای پرداخت اقساط کالای خود با فروشنده در ارتباط است فروشنده این امکان را دارد تا محصولات دیگر را هم به خریدار معرفی کند.و به فروش برساند 

این مطلب را از دست ندهید : پرفروش ترین رنگ مبل راحتی امسال

مزایای خرید اقساطی مبل راحتی

خرید اقساطی مبل راحتی

۱- فشار مالی کمتر به خریدار

معمولا با توجه به اینکه خرید مبل هزینه زیادی برای خانواده است. خرید بصورت اقساط  فشار کمتری برای آنها دارد. و می توان گفت که با تهیه قسطی مبل ها، از وارد آمدن این فشار مالی جلوگیری خواهد شد. در این روش خرید، هزینه زیاد اولیه به چند بخش تقسیم می شود و به همین دلیل  برای بسیاری از افراد که در شرایط عادی توانایی خرید نقدی مبلمان را ندارند می توانند نسبت به این روش اقدام کنند.

۲- عدم نیاز به پرداخت هزینه اولیه در خرید اقساطی مبل راحتی

در بعضی از فروشگاه های فروش مبلمان، برای خرید قسطی این محصولات باید ابتدا یک مبلغی را بصورت پیش پرداخت  به فروشگاه داده شود و مابقی هزینه ها به همراه درصد سود معین شده، بصورت چند مرحله ای خواهد بود. اما در بعضی از فروشگاه ها، حتی نیازی به پیش پرداخت هم نیست و شما می توانید بدون هیچگونه پرداخت اولیه ای نسبت به خرید اقساطی مبل راحتی اقدام نمایید. 

۳- پیشنهادی مناسب برای خرید های مهم  مثل جهیزیه

در برخی مواقع همچون خرید جهیزیه برای نو عروس که برای خانواده ها هزینه های سنگینی دارد، تهیه اقساطی این لوازم بزرگ مثل مبل راحتی می تواند به آن ها کمک کند.بنابراین یک پیشنهاد خوب برای خانواده هایی که نوعروس دارند خرید اقساطی وسایل بزرگی مثل مبل است.

خرید اقساطی مبل راحتی و دیگر انواع مبل از دکورابو

در فروشگاه دکورابو سعی بر این است که بهترین شرایط خرید اقساطی برای خریدار فراهم شود .چه برای خرید اقساطی مبل راحتی اقدام کند و چه مبل کلاسیک . ما در دکورابو بهترین شرایط پرداخت را برای افراد فراهم خواهیم کرد. به دلیل اینکه فروشگاه دکورابو خود تولید کننده انواع مبل راحتی است . خرید در فروشگاه ما بسیار بصرفه است . این مجموعه تلاش نموده است تا شرایطی بسیار ویژه را برای مشتریان خود فراهم نماید تا بتوانند به آسانی خرید اقساطی مبل راحتی را انجام دهند. اگر قصد خرید اقساطی مبل راحتی ،مبل ال ،مبل کلاسیک یا حتی انواع لوستر را دارید کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.تا بطور کامل شرایط فروش اقساط را برای شما بازگو کنند.

جهت مشاوره با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید:

32245322 - 086