لوستر, همه

قیمت لوستر مدرن به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت لوستر های مدرن

این مطلب را از دست ندهید : راهنمای خرید لوستر مدرن اروپایی برای اتاق نشیمن

لوستر ها در سراسر دنیا جز کالاهای لوکس و گران قیمت محسوب می شوند. و بسته به قیمت و ابعاد و متریال مصرفی قیمت آن ها تغییر می کند. قیمت لوستر های مدرن با توجه به تنوع بسیار زیادی که دارند معمولا در همه رنج قیمتی وجود دارد و شما با هر بودجه ای که دارید می توانید یک لوستر مناسب برای خود پیدا کنید. دانستن اینکه چگونه یک لوستر ساخته می شود و از چه چیزی ساخته شده است، درک بهتری از این که چرا این چراغ های زیبا می توانند بسیار گران قیمت باشند، به شما می دهد. عوامل متعددی در تعیین قیمت لوستر و اینکه چگونه می توانند در بودجه شما قرار گیرند، نقش دارند. که در ادامه این مقاله به آن ها اشاره خواهیم کرد.

عوامل موثر بر قیمت لوستر مدرن

جهت مشاوره با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید:

32235028 - 086

چرا لوستر ها اینقدر گران قیمت هستند؟

معمولا لوسترها گران قیمت هستند زیرا ساخت آنها به تخصص نیاز دارد و زمان و تلاشی که صرف می شود اصلاً بی اهمیت نیست. هرچه لوستر کارشده تر و با جزییات بیشتری باشد قطعا روی قیمت آن هم تاثیر گذار است. البته باید به این توجه کنید که لوسترها به عنوان یک کالای لوکس ارزش خود را حفظ می کنند و می توان به دید یک سرمایه گذاری کوچک هم به آن نگاه کرد. اگر لوستر سالم باشد و آسیبی ندیده باشد قطعا ارزش خود را حفظ خواهد کرد.

یکی دیگر از عوامل مهم، نوع کریستال است که روی قیمت لوستر نیز تاثیر زیادی خواهد داشت.کیفیت کریستال استفاده شده هم بر افزایش قیمت آن تاثیر دارد. در کل هرچه متریال مصرفی در لوستر ها باکیفیت تر باشد و لوستر با جزییات و ظرافت بیشتری ساخته شده باشد قیمت آن هم بیشتر خواهد بود.

ارتباط جنس بدنه با قیمت لوستر چیست؟

با نگاهی به انواع  انواع لوستر های موجود در بازار کاملا متوجه تنوع بسیار زیاد آن ها خواهید شد. بدنه لوستر ها هم از مواد متفاوتی ساخته می شود. برخی از آنها با بدنه های برنزی ساخته شده و برخی بدنه چوبی می باشند و گاهی از مواقع بدنه های کریستالی دارند. از آنجا که نرخ برنز، چوب، کریستال و سایر فلزات کاملا با هم متفاوت است، در نتیجه بر قیمت لوستر ها هم تاثیر خواهد گذاشت.

تاثیر اندازه لوستر بر قیمت آن

تصمیم گیری در مورد اینکه چه ابعادی از لوستر به بهترین وجه با فضای شما مطابقت دارد و چه تاثیری بر دکوراسیون منزل شما دارد کاملا بستگی به سلیقه شخصی شما دارد. قطعا بزرگی و کوچکی لوستر بر قیمت لوستر مدرن و دیگر انواع لوستر تاثیر دارد. هر چقدر لوستر بزرگ تر باشد چون مواد اولیه بیشتری هم مصرف می کند قیمت بیشتری خواهد داشت.

قیمت لوستر مدرن

این مطلب را از دست ندهید : راهنمای خرید لوستر پذیرایی مدرن

نصب لوستر

یکی دیگر از عواملی که بر قیمت لوستر مدرن و انواع دیگر لوستر های انتخابی شما تأثیر می گذارد و احتمالاً بسیار مهم است، نصب لوستر است. وزن لوسترها بسته به موادی که انتخاب می کنید و کریستالی که آن را با آنها تزئین می کنید، می توانند به طور قابل توجهی متفاوت باشند. و در لوستر های بزرگ و سنگین قطعا نیاز به یک نصاب جهت اطمینان بیشتر برای لوستر خود دارید.و نصب لوستر هم قطعا برای شما هزینه بر خواهد بود.

در گذشته لوسترها انقدر متنوع نبودن و با گذشت زمان تنوع آنها افزایش یافته است. در گذشته بیشتر فقط لوستر کلاسیک در بازار موجود بوده و این مدل لوستر صرفا در سالن پذیرایی نصب می شد و در اتاق ها و بخش های دیگر این طرح لوستر ها جلوه خوبی نداشته اند. امروزه جنس لوسترها تنوع زیادی پیدا کرده است و لوستر ها سبک مدرنی به خود گرفته اند. از جمله لوسترهای چوبی و لوسترهایی که از ترکیب برخی مواد چون پارچه و متریال های سبک دیگر ساخته می شود. برخی دیگر از لوسترها از جنس فلزاتی چون استیل و ترکیب آن با شیشه و کریستال ساخته می شوند.در کل لوستر های مدرن امروزی از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند.و قیمت لوستر های مدرن با توجه به تنوع آن متنوع هستند.

استراتژی خرید لوستر

احتمالا حالا متوجه شده باشید که چرا لوستر ها گران هستند. ولی اگر “لوستر ارزان” یا “لوستر مقرون به صرفه” را به صورت آنلاین جستجو می کنید، می توانید تخفیف های خوبی در برخی فروشگاه ها پیدا کنید.سعی کنید تولید کنندگان لوستر را پیدا کنید. اگر مستقیم از تولید کننده خرید کنید به دلیل اینکه واسطه حذف می شود تاثیر زیادی روی کاهش قیمت لوستر خواهد داشت. فروشگاه هایی مثل دکورابو خود تولید کننده انواع لوستر مدرن،لوستر کریستالی،لوستر سقفی و دیگر انواع لوستر هستند.

چرا فروشگاه دکورابو؟

ما بر این باوریم که همه باید بتوانند لوستر مدرن و یا هر نوع لوستر دیگری را که می‌تواند زیبایی و نور را به خانه هایشان ببخشد را خریداری کنند. به همین دلیل است که تمام سعی خود را کرده ایم تا همه افراد با هر بودجه ای که به خرید لوستر اختصاص داده اند بتوانند در فروشگاه دکورابو یک لوستر مدرن بخرند. رویکرد ما این است که واسطه ها حذف شوند تا تاثیر زیادی بر کاهش قیمت لوستر مدرن یا دیگر انواع لوستر داشته باشد.
دکورابو صاحب یک تیم متشکل از افراد متخصص و مجرب در زمینه تولید لوستر مدرن و انواع دیگر لوستر هاست. تمام تلاش ما این است که انواع لوسترها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید کنیم. تنوع لوستر های ما در دکورابو بسیار بالاست و همچنین شما می توانید لوستر را با ابعاد دلخواه خود به طور سفارشی از دکورابو بخواهید.کافیست با شماره های ما تماس بگیرید یا از در سایت برای ما پیام بگذارید.

عوامل موثر بر قیمت لوستر مدرن

جهت مشاوره با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید:

32235028 - 086