لوستر, همه

جدیدترین مدل های لوسترهای مدرن 2023

جدیدترین مدل های لوسترهای مدرن 2023

لوسترهای مدرن بخش مهمی از دکوراسیون خانه هستند و در طول سال ها به طور قابل توجهی تکامل یافته اند. از طرح‌های سنتی با شمع گرفته تا سبک‌های معاصر با چراغ‌های LED، لوسترهای مدرن در شکل‌ها، اندازه‌ها و مواد بسیار متنوعی هستند. در سال 2023، روند لوسترهای مدرن شامل طرح‌های دایره‌ای، اشکال هندسی مانند مستطیل یا مکعب، مدل‌های مجسمه‌ای با عناصر طراحی طومارهای پرآذین و هنر مجسمه‌سازی خواهد بود. فناوری نورپردازی نیز با جهشی در حال تغییر است و نور ال‌ای‌دی در مرکز توجه قرار می‌گیرد و گزینه‌های تغییر رنگ نیز در هنگام سفارشی‌سازی محیط نور، انعطاف‌پذیری بیشتری را ارائه می‌دهند. برندهای لوستر لوکس سطح بالا نیز لوسترهای الماسی و انواع کریستالی ارائه می دهند که ظرافت و زیبایی را به هر اتاقی که در آن قرار می گیرند ارائه می کنند.

انواع لوستر مدرن

لوسترهای مدرن، آنهایی هستند که دارای زیبایی شناسی مدرن، با خطوط تمیز و تزئینات حداقلی هستند. اینها ممکن است از فلز یا مواد دیگر مانند پلاستیک، اکریلیک یا شیشه همچنین کریستال ساخته شده باشند و اغلب به اشکال هندسی برای ایجاد مدل های جدید طراحی می شوند. آنها برای ایجاد ظاهری براق در هر اتاقی ایده آل هستند و کاملاً با مبلمان مدرن جفت می شوند.
انتخاب لوسترهای کریستالی مدرن، به هر فضایی زیبایی می بخشد. اینها معمولاً با استفاده از کریستال های درخشان ساخته می شوند و می توانند عناصر طراحی خیره کننده ای را هنگام روشن شدن با چراغ های LED ایجاد کنند. چه طرح های سنتی را انتخاب کنید و چه مدلهای منحصربفردتری مانند رشته های آویزان از مهره ها یا شاخه های پیچ خورده را انتخاب کنید، این نوع لوسترها فورا توجه شما را به دکوراسیون شما جلب می کنند.

لوسترهای حباب دار مدرن افزودنی ظریف به هر خانه ای ارائه می کنند، که بر زیبایی شناسی کلی غلبه نمی کند، اما همچنان درخشش و جذابیت را به اتاق می بخشد. این وسایل که با استفاده از حباب های شیشه‌ای رنگی یا سایه‌های مات ساخته شده‌اند، نه تنها اتاق را روشن می‌کنند، بلکه رنگ‌های مختلفی را نیز بسته به جایی که در آن قرار می‌گیرند منعکس می‌کنند و برای ایجاد جلوه‌های نوری منحصربه‌فرد در سراسر خانه شما عالی هستند.

لوسترهای آویز مدرن راه دیگری را به صاحبان خانه ارائه می دهند، تا فضای داخلی خود را برجسته کنند و در عین حال نور زیادی را به لطف قرار دادن نزدیک سقف در نزدیکی سقف که سایه ها و تابش نور ناشی از وسایل روشنایی بالای سر را کاهش می دهد، فراهم می کند. با انتخاب‌هایی از سبک‌های صنعتی با لامپ‌های اکسپوز گرفته تا گزینه‌های جذاب‌تر که رشته‌های آبشاری کریستال‌ها را در خود جای داده است، برای هر نوع طرح دکوراسیون داخلی که قابل تصور است، سبکی وجود دارد!

طراحی لوستر های مدرن 

نورپردازی LED نیز به عنوان یک روند مهم در طراحی لوسترهای مدرن در حال ظهور است. چراغ‌های ال‌ای‌دی به انرژی بسیار کمتری نسبت به نورپردازی سنتی نیاز دارند و با گزینه‌های رنگی متنوعی ارائه می‌شوند تا محیطی عالی برای هر فضایی ایجاد کنند. لوسترهای LED مدرن دارای طرح های بزرگ و پیچیده هستند، که می توانند کل اتاق را روشن کنند، یا قطعات ظریف با لامپ های کوچک که برای برجسته کردن مناطق خاصی در خانه شما عالی هستند.

یکی دیگر از انتخاب‌های محبوب طراحی، لوسترهای مینیمالیستی است که دارای اجزای کمتری نسبت به نمونه‌های پیچیده‌تر خود هستند، اما همچنان تأثیر زیادی بر هر اتاقی که در آن نصب می‌شوند، می‌گذارند. به عنوان گلوب یا لامپ به سبک شمعدانی که ظاهری چشم نواز و در عین حال کم رنگ به آنها می بخشد. خطوط تمیز و عدم بهم ریختگی این نوع وسایل را برای فضای داخلی معاصری که به دنبال دوری از تزئینات بیش از حد پرآذین هستند، عالی می کند.

طراحی لوستر مدرن

جهت مشاوره با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید:

32245322 - 086

 فناوری روشنایی در لوستر های مدرن

نورپردازی LED در سال های اخیر به دلیل بهره وری انرژی و توانایی آن در ایجاد نور روشن تر و پر جنب و جوش تر از لامپ های رشته ای یا هالوژنی سنتی محبوب شده است. چراغ‌های LED در طیف وسیعی از رنگ‌ها، دماها و سطوح روشنایی موجود هستند تا بتوانید ظاهر دقیقی را که می‌خواهید به دست آورید سفارشی کنید. این نوع لامپ ها همچنین طول عمر بیشتری نسبت به سایر انواع لامپ ها دارند که آنها را برای مناطقی که نیاز به نور زیاد بدون نیاز به تعویض مکرر دارند، عالی می کند.

نورپردازی تغییر رنگ یکی دیگر از گرایش‌های مدرن است که در بین صاحبان خانه‌هایی که به دنبال راهی آسان برای ایجاد روحیه در هر اتاق هستند، مورد توجه قرار گرفته است. فرقی نمی‌کند سایه‌ای ظریف پاستلی داشته باشید یا چیزی پررنگ‌تر مانند رنگ‌های نئون روشن، چراغ‌های تغییر رنگ به شما این امکان را می‌دهند که نور خود را تنها با فشار یک دکمه تنظیم کنید تا با هر سبک دکوری که دارید کاملاً کار کند.

سیستم‌های روشنایی هوشمند به کاربران این امکان را می‌دهند تا با استفاده از دستورات صوتی از طریق دستیارهای شخصی مانند Alexa، Google Home یا Siri، نور داخلی خود را از هر کجا کنترل کنند. برنامه های گوشی های هوشمند؛ یا کنترل از راه دور که زمانی که زمان تصمیم گیری در مورد میزان نور در هر لحظه معین در طول روز فرا می رسد، انعطاف پذیری بی سابقه ای را ارائه می دهد. سیستم‌های هوشمند همچنین تنظیمات شخصی‌سازی شده‌ای را بر اساس ترجیحات کاربر ارائه می‌دهند که به هر یک از اعضای خانواده اجازه می‌دهد بسته به فعالیتی که انجام می‌دهند، چه مطالعه در اواخر شب یا تماشای تلویزیون در ساعات بعدازظهر، به تنظیمات از پیش تعیین شده مختلفی دسترسی داشته باشند!

فناوری روشنایی در لوستر های مدرن

معرفی جدید ترین مدل های لوستر مدرن در بازار 

طراح لوستر های برند، این فرصت را به صاحبان خانه می دهند تا بدون اینکه به خانه هایشان آسیبی وارد کنند، ظاهری مجلل به خانه هایشان بیافزایند. این طراحان قطعاتی را می سازند که منحصر به فرد، شیک و پیچیده هستند تا حتی باهوش ترین چشم ها را تحت تاثیر قرار دهند. 

لوسترهای لوکس با کیفیت بالا را می توان در بسیاری از مواد مختلف مانند برنج، آهن، فرفورژه و برنز یافت که ظاهری زیبا و همچنین بسیار بادوام دارند، بنابراین نیازی به تعویض مکرر ندارند. برخی از این مدل‌های ممکن است دارای طرح هایی با  جزئیات پیچیده‌ای مانند کریستال‌های برش دستی یا حکاکی‌های دقیق باشند که جذابیت بصری آن‌ها را بیشتر می‌کند و آن‌ها را در میان دیگر وسایل داخل خانه متمایز می‌کند.

برای کسانی که به دنبال چیزی واقعا منحصر به فرد هستند، لوسترهای مدرن دکورابو با کیفیت بالا را می توان بر اساس ابعاد منزل با استفاده از انواع مدل های شیک و جذاب همراه با عناصر تزئینی اضافی مانند کار با فیلیگر فلزی یا آویز کریستال ساخت. 

مهم نیست که چه نوع طرحی برای طراحی داخلی در خانه دارید، افزودن یک (یا چند) لوستر لوکس مدرن مطمئناً هر فضایی را فوراً و بدون نیاز به تلاش بیش از حد از طرف شما بالا می برد. امروز! از طرح‌های سنتی با لایه‌های آبشاری پر از چراغ‌های چشمک‌زن تا سبک‌های مدرن با خطوط براق و تزئینات ظاهری در ابعاد مختلف، فقط با یک کلیک می توانید از فروشگاه اینترنتی دکورابو (چشمه نور )  بدونه دردسر  و به آسانی داشته باشید.

معرفی جدید ترین مدل های لوستر مدرن در بازار 
در پایان

در خاتمه، طرح های لوستر مدرن با خطوط براق و تزیینات مینیمال، نگاهی تازه به نورپردازی سنتی آورده اند. روشنایی LED به دلیل بهره وری انرژی و توانایی ایجاد نور روشن تر و پر جنب و جوش تر از لامپ های سنتی به طور فزاینده ای محبوب شده است. چراغ‌های تغییر رنگ توسط  ریموت کنترل لوسترهای مدرن، به صاحبان خانه اجازه می‌دهند تا ظاهر دقیقی را که می‌خواهند به دست آورند، و سفارشی کنند. سیستم‌های هوشمند انعطاف‌پذیری بی‌سابقه‌ای را در زمان تصمیم‌گیری در مورد میزان نور در هر لحظه در طول روز به کاربران می‌دهند. همچنین می‌توان لوستر های سفارشی را با توجه به مشخصات فردی با استفاده از انواع کریستال در طراح های متنوع و سایز های مختلف  ساخت که آن‌ها را در میان سایر وسایل داخل منزل متمایز می‌کند. با گزینه های بسیار زیادی که امروزه در دسترس است، لوسترهای مدرن مطمئناً هر فضایی را شیک و جذاب می کنند. اگر تصمیم دارید که جدید ترین لوستر مدرن با قیمت مناسب و کیفیت عالی داشته باشید، می توانید با مراجعه به سایت دکورابو سفارش خود را ثبت کنید و محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید.