لوستر, همه

جامع ترین راهنمای خرید لوستر

جامع ترین راهنمای خرید لوستر

جامع ترین راهنمای خرید لوستر، برای هر کسی که قصد خرید لوستر دارد بسیار مناسب می باشد. فروشگاه دکورابو منبع با ارزشی از مشاوره و راهنمایی ارائه می دهد. ما می‌توانیم شما را راهنمایی کنیم تا بهترین لوستر را برای هر اتاق و اندازه مناسب نور را انتخاب کنید. آیا خانه بزرگ و لوکس دارید و باید بدانید که چه مدل لوستری برای خانه شما مناسب است؟ یا شاید شما یک خانه مدرن و فانتزی دارید که یک لوستر به سبک کلاسیک به آن اضافه کنید؟
فقط با نگاهی به تنوع بسیار زیاد لوسترهای دکورابو که برای خرید در دسترس هستند، به زودی متوجه خواهید شد که تعیین نیازهای شما نه تنها روند را تسریع می کند، بلکه خیالتان را راحت می کند که سرمایه گذاری که در این مرحله انجام می دهید باعث صرفه جویی در وقت و زمان شما می شود.

انتخاب لوستر

نقطه شروع در جستجوی شما برای لوستر عالی باید همیشه انتخاب اندازه مناسب برای ابعاد پذیرایی یا اتاق شما باشد. اگر یک لوستر را در مرکز یک مکان مثل پذیرایی یا اتاق نصب می کنید، باید به میزان روشنایی که برای شما ایجاد می کند توجه ویزه داشته باشید. جستجوی شما ممکن است برای لوسترهای کریستالی بسیار بزرگ باشد، در این صورت می توانیم به سرعت بخشیدن به روند انتخاب کمک کنیم. در اینجا چند نمونه قابل توجه از لوسترهای بزرگ آورده شده است.
با این حال، در بیشتر مواقع احتمالاً یک یا چند نیاز خاص دارید. ممکن است به یک نور بسیار کوچک، یک نور مناسب برای فضاهای کوچکتر نیاز داشته باشید، یا شاید نور قرار است روی میز یا جزیره آشپزخانه نصب شود.

راهنمای سایز جامع ما برای خرید لوستر

ارتفاع سقف خود را اندازه گیری کنید و از راهنمای حسابگر آماده سریع زیر استفاده کنید.

7 فوت: ما توصیه می کنیم که ارتفاع سقف 7 فوت یا کمتر معمولاً برای چراغ های آویزان مناسب نیست، اگر به نورپردازی با افکت کریستالی یا شیشه ای علاقه دارید ، می توانید چراغ های دیواری بزرگ به سبک لوستر، لامپ های رومیزی درخشان یا اباژورهای ایستاده الهام گرفته از لوستر کریستالی را به عنوان جایگزین داشته باشید.
8 فوت: برای سقف هایی با ارتفاع حدود 8 فوت، گزینه های زیادی برای چراغ های لوستر مدرن که نزدیک به سقف قرار می گیرند، وجود دارد. توصیه می کنیم اگر خانواده یامهمان های قدبلندی دارید، حداقل 6 فوت و 6 اینچ تا 7 فوت فاصله زیر پایه اتصالات نور را بگذارید یا اجازه حرکت غیرمنتظره را بدهید.
9 فوت: اگر ارتفاع سقف تقریباً 9 فوت دارید، انتخاب لوستر هایی با دوصفحه بسیار مناسب هست چون دارای قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و شما می توانید سایز مناسب را با کم و زیاد کردن آویزها به دست اورید.
10 تا 11 فوت: هنگامی که ارتفاع سقف بین 10 تا 11 فوت است، می توانید نوری داشته باشید که حدود 2 تا 3 فوت از سقف آویزان می شود، اغلب وقتی اندازه گیری نور بیان می شود که طول زنجیره را نیز شامل می شود. اگر اندازه‌گیری لوستر را مشاهده کردید که حداقل و حداکثر را نشان می‌دهد، این معمولاً کوتاه‌ترین اندازه‌گیری است (زمانی که زنجیر تنظیم شده باشد و فقط یک حلقه باقی بماند) تا طولانی‌ترین (زنجیره کامل) از قسمت تزئینی اتصالات تا صفحه نصب سقف (گاهی اوقات).
> 12 فوت: برای کسانی از شما با سقف بیش از 12 فوت. فقط چند چراغ از انتخاب های شما حذف می شوند. تقریباً هر نوری در اینجا کار می کند و امکان فاصله 7 فوتی یا بیشتر از کف را فراهم می کند، با این حال، توجه داشته باشید که اگر سقف های بسیار بلندی دارید، ممکن است یک ریل تصویری نیز داشته باشید
بیش از 15 فوت: اگر سقفی با ارتفاع دوتایی یا ارتفاعی بالاتر از 15 فوت دارید، باید چیزی را در نظر بگیرید که به اندازه کافی پایین آویزان باشد تا به راحتی لامپ ها را تعویض کنید. گاهی اوقات می‌توان چراغ‌ها را با کابل یا زنجیر طولانی‌تر ساخت که به‌طور خاص متناسب با اندازه اتاق شما تنظیم شده است. ما توصیه می کنیم این کار در طول ساخت چراغ انجام شود. ممکن است متوجه شوید که تعداد کمی از شرکت های روشنایی این نوع خدمات را ارائه می دهند. با افتخار – ما انجام می دهیم!

راهنمای سایز جامع ما برای خرید لوستر

طیف گسترده ای از اتصالات نور قابل تنظیم وجود دارد که می تواند به طور خاص با مشخصات ارتفاع سفارشی شما با هزینه اضافی کمی ساخته شود. اگر نیازهای نورپردازی خاصی دارید با تیم فروش صحبت کنید و آنها خوشحال خواهند شد که در نورپردازی سقف بلندتان به شما کمک کنند. برای نورپردازی مدرن برای سقف‌های بلند، مثل خانه های بزرگ و دوبلکس ، هتل ها ، رستوران ها که سقف بلندی دارند می توانید سفارش های خود را با کارشناسان فروش دکورابو از طریق تماس تلفنی یا چت انلاین مطرح نمایید.

ارتفاع مناسب لوستر برای بالای میز یا جزیره آشپزخانه

هیچ چیز بهتر از یک لوستر مجلل بالای میز ناهار خوری نیست. صرف نظر از اینکه این یک سبک لوستر سنتی باشد یا یک چراغ آویز مدرن کریستالی کلاسیک، همیشه این سوال پیش می‌آید که چه اندازه و ارتفاعی باید داشته باشد یا چقدر باید آویزان شود. این معمای مشابه در مورد چراغ های بالای جزایر بزرگ آشپزخانه، بارهای صبحانه یا میزهای کاری شبیه جزیره آشپزخانه صدق می کند. چراغ‌های تزئینی بزرگ اغلب برای پوشاندن و ارتقای آشپزخانه‌های ناهارخوری استفاده می‌شوند، که اکنون بخش بزرگی از اتاق‌های نشیمن و پذیرایی را در سراسر خانه بازی می‌کنند و بنابراین کاملاً مستحق نورپردازی مجلل‌تر هستند.

ارتفاع مناسب لوستر برای بالای میز یا جزیره آشپزخانه
هنگام روشن کردن چنین فضاهای ناهارخوری، باید به ارتفاع نور فکر کرد. برای نشستن پشت میز وقت بگذارید و مطمئن شوید که نور حداقل 2.5 فوت از سطح میز یا بالای جزیره فاصله داشته باشد. در حالت ایده آل، نباید بیش از یک سوم طول میز را اشغال کند و برای اینکه میز شما در مقیاس کوچک نباشد، مراقب باشید که بیشتر از عرض آن بیرون نزند. اغلب بهتر است از دو یا سه لوستر آویز کوچکتر به جای استفاده از یک لوستری بزرگ استفاده کنید. چراغ اویز بزرگ برای تأثیرگذاری عالی است، اما در این کار زیاده‌روی نکنید.

نظافت و مراقبت از لوستر

چند وقت یک بار باید لوستر خود را تمیز کنید؟ تمیز نگه داشتن وسایل روشنایی و ظاهری تازه باید (حداقل!) یک کار سالانه باشد. زیرا آنها بسیار شکننده و ظریف به نظر می رسند و بنابراین مستعد آسیب هستند. شما باید مراقب باشید و از مواد تمیز کننده مناسب استفاده کنید، اما با کمی دقت، نور شما مانند زمانی که نو بود برای مهمانان روشن و چشمگیر خواهد بود.

نظافت و مراقبت از لوستر

چگونه یک لوستر را تمیز می کنید؟

• برق را هم از روی برد فیوز و هم در کلید چراغ قطع کنید.
• لامپ هایی که سوخته شده اند را تعویض کنید، شاید عاقلانه باشد که با لامپ های ال ای دی تعویض شوند زیرا عمر طولانی تری دارند و مصرف انرژی بسیار کمی دارند. شیشه را از لامپ هایی که نیاز به تعویض ندارند به آرامی تمیز کنید.
• از یک گردگیر پر یا یک پارچه نخی سبک استفاده کنید و به آرامی اطراف نور را تکان دهید تا تار عنکبوت و گرد و غبار پاک شود.. هیچگاه نیازی به استفاده از آب بر روی لوازم برقی خود نیست. بیشتر اتصالات فلزی با لاک پوشانده شده اند و چراغ های مرطوب کننده نه تنها ممکن است به اتصالات آسیب برساند بلکه خطرناک نیز هستند.
• چراغ هایی که با قطرات کریستال تزئین شده اند کمی مراقبت بیشتری دارند. جدا کردن هر کریستال در یک زمان ممکن است مشکل باشد و مراقبت زیادی لازم است تا بست های کریستال شکسته نشوند. نکته اصلی ما در اینجا استفاده از یک پاک کننده کریستال اسپری است.

بهترین لامپ ها برای لوستر کدامند؟

لامپ های بیضی شکل همیشه در یک لوستر فوق العاده به نظر می رسند، در تجارت روشنایی ما به این لامپ های شمعی می گوییم زیرا شکل شعله شمع را تکرار می کنند. در اکثر کشورهای اروپایی، اکثر لامپ ها از نوع لامپ پیچی استفاده می کنند که به عنوان کلاهک پیچ ادیسون شناخته می شود، اما برخی از لامپ های شمعی سبک بریتانیایی نوع لامپ فشاری و چرخشی (معروف به سرنیزه) هستند. برای پیچیده تر کردن کلاهک های کوچک و بزرگ، یک لامپ ادیسون کوچک (SES) را می توان E14 نیز نامید، اندازه بزرگتر E27 (یا ES) است. در محدوده سرنیزه یک کلاه سرنیزه کوچک (SBC) به عنوان B14 و اندازه بزرگتر – B22 (یا BC) شناخته می شود.

انواع مدل لامپ برای لوستر
اینجا در دکورابو ما همیشه استفاده از لامپ های LED را توصیه می کنیم زیرا انرژی بسیار کمی دارند اما سطح روشنایی خوبی دارند و عمر بسیار طولانی تری دارند. گزینه هایی برای لامپ های شمعی LED قابل تنظیم نیز وجود دارد.

چه سبکی از لوستر را می توان در آشپزخانه نصب کرد؟

شما می توانید هر سبکی از لوستر را در آشپزخانه با خیال راحت نصب کنید، البته اگر مکان معقولی برای نصب آن انتخاب کنید. چند پیامد عملی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. همیشه عاقلانه نیست که لوستر را مستقیماً بالای اجاق گاز قرار دهید زیرا گرما به اجزای داخلی نور شما آسیب می رساند.

چه سبکی از لوستر را می توان در آشپزخانه نصب کرد؟

آشپزخانه‌ها چرب می‌شوند و چراغ‌ها به تمیز کردن منظم‌تری نیاز دارند، به همین دلیل، انتخاب یک لوستر ساده‌ معقول تر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید