هنر دست لوسترسازان ایرانی

لوستر بزرگ و مجلل چهار طبقه با روکش طلا

این لوستر با طرح کلاسیک و پوشش آبکاری طلا از شمش طلای ۹۹۹ سویس که از بهترین آبکاری ها در دنیا می باشد در عین زیبایی خاص رنگ طلا ،دوام و ماندگاری عالی را به همراه دارد.

جهت راهنمایی و خرید محصول، با ما تماس بگیرید.

09183634538
086-32235028

همه چیز درباره لوستر بزرگ چهارطبقه دکورابو

برنز ماده اصلی تشکیل دهنده این لوستر عظیم است که متشکل از قلع و مس است و در مقایسه با برنج که ترکیبی از مس و روی می باشد مقاومت بیشتر نشان می دهد. هر چه فلز روی استفاده شده در آلیاژ بیشتر باشد رنگ آن را از قرمز به زردی می گرایاند.آلیاژ برنز از آلیاژ برنج سنگین تر است و در شرایط بد جوی هم خوردگی و ساییدگی در آن ایجاد نمی شود. در هر دو فلز ردی از آهن وجود ندارد بنابراین آهنربا به آن نمی چسبد و خود یکی از راه های تشخیص آن است.

همینطور که اهالی فن براین موضوع واقف هستند که برنز یکی از فلزات سخت گرانبهاست که به دشواری استخراج شده و با زحمت فراوان می توان بر روی آن نقش و نگار ایجاد کرد از این رو بهای این فلز نسبت به فلز مشابه خود یعنی برنج برتری دارد، برنز بهترین پایه برای ساخت تصنعات هنری می باشد و با آن می توان تندیسهای برجسته ای را صورتگری کرد. همچنین در ساخت این لوستر از لاکورهای قوی و مهره های بزرگ برنجی و اتصالات حرفه ای و سیم کشی اصولی استفاده شده است که همه این موارد نشان از کیفیت بالا و مقاومت این محصول دارد.

وجه تمایز دیگر این محصول ،طراحی ویژه و منحصر به فرد لاله ها و آویز های کریستال آن می باشد که ترکیبی از طرح و سایز های مختلف کریستال متناسب با لوستر می باشد و زیبایی آن را دوچندان نموده کرده است.هنر قلم زنی که کار دست هنرمندان ایرانی است  در قالب قطعات این لوستر هنرنمایی می کند.

لوستر طرح کلاسیک با آبکاری طلا

 با ساختی مهندسی ساز اسکلت قوی را برای لوستر رقم زده که تضمینی برای بقای ابدی لوستر می باشد.
این چهل چراغ مطلا شده با شمش طلای ۹۹۹ سوییس هنر برجسته لوسترسازان ایرانی را به رخ کشیده و به جرات می توان گفت یکی از خیره کننده ترین لوسترهایی است که در صنعت برنز خوش درخشیده است،این لوستر تجلی تمام قد هنر و صنعت ایرانی است. تلالو آبکاری و ظرافت ریخته گری این لوستر چشم ها را مبهوت خود می کند و هوش از سر اهالی ذوق می برد،کریستال های استفاده شده در این لوستر وارداتی و از نوع درجه یک است که به دلخواه قابلیت تغییر مدل هم دارد.

230
ارتفاع (سانتی متر)
150
عرض (سانتی متر)
4
تعداد طبقات
250
وزن (کیلوگرم)
56
تعداد شاخه
56
تعداد شعله ها

هر لوستری با این عظمت به جز جنس برنز ارزش افزوده خود را در طی سالها از دست میدهد

ویژگی های شاخص لوستر مجلل دکورابو :

icons8-paint-roller-64

پوشش لاک کوره ای

پوشش لاک کوره ای دوام آبکاری آن را دوچندان می کند

icons8-coin-wallet-64

سرمایه گذاری مطمئن

هر لوستری با این عظمت بغیر از برنز ارزش افزوده خود را در طی سالها از دست میدهد

icons8-gold-bars-64

آبکاری طلا

در عین زیبایی خاص رنگ طلا ،دوام و ماندگاری عالی را به همراه دارد

icons8-pencil-64

هنر قلم زنی

هنر قلم زنی کار دست هنرمندان ایرانی است در قطعات این لوستر هنرنمایی میکند

فروش لوستر مجلل چهار طبقه دکورابو

ما کلیت این لوستر گرانبها را به  شما عزیزان شناساندیم و از زوایای فنی آن را بررسی کردیم تا مشاوری مطمئن برای تصمیم گیری خرید بهتر لوستر شما باشیم.

جهت مشاوره با کارشناسان فروش دکورابو با شماره های زیر تماس بگیرید