فروشگاه مبلمان و دکوراسیون دکورابو

خریدی مقرون به صرفه و مستقیم از درب کارخانه

صنایع تولیدی مبلمان و طراحی دکوراسیون رابو در سال 1383 فعالیت خود را با طراحی، تولید و فروش لوستر و محصولات روشنایی آغاز کرده و در سال 1394 با ورود به عرصه تولید مبلمان و طراحی دکوراسیون فعالیت خود را گسترش داد. در حال حاضر در برگیرنده مجموعه­ ای گسترده و به طور مداوم در حال رشد و توسعه از مبلمان، لوستر و روشنایی، اکسسوری و لوازم تزئینی منزل هستیم.

مبلمان استیل
مبل تختخواب شو
مبلمان راحتی
مبل ال
مبل راحتی

فروش انواع مبلمان راحتی

با توجه به تقاضای بالا برای تنوع در مبل های راحتی، طراحان و تولید گنندگان مبلمان مدل ها و طراحی های متنوعی متناسب با نیاز بازار تولید کرده اند و در اختیار مشتریان قرار داده اند. تنوع در نوع پارچه، چوب و رنگ چوب و پارچه در فرشگاه دکورابو نامحدود است و شما میتوانید هر نوع چوب و رنگی که میخواهید را سفارش دهید. کمپانی دکورابو به تازگی محصولی جذاب و با شکوه به کالکشن محصولات خود اضافه کرده است. این مبل با شکوه مبلمان رویال نام دارد. رنگ جذاب این محصول از ترکیب دو رنگ سرمه ای و طلایی به کار رفته که هارمونی ترکیب این دو رنگ به شکوه و جلال این مدل مبل اضافه کرده است. بدون شک مبلمان طرح رویال میتوانه به تنهایی جلوه بخش منزل شما باشد.

مبل استیل

فروش انواع مبلمان استیل

مبلمان استیل یا همان سلطنتی به دلیل نزدیک بودن سبکشان به منازل ایرانی طرافداران خیلی زیادی دارند. از طرف دیگر کلاسیک به عنوان سبکی مجلل و باشکوه در صنعت مبلمان شناخته می شود. مبلمان در زندگی مدرن امروز یکی از اِلمان های جدا نشدنی در طراحی دکوراسیون به شمار می آید.

پیشنهادهای ویژه

تخفیف ویژه انواع مبلمان دکورابو

مبل ال

انواع مبل ال در طرح های مختلف

مبل ال همانطور که از اسمش مشخص است، چیدمانی شبیه حرف L انگلیسی دارد. این نوع از مبلمان مناسب برای استفاده کاملا بهینه و زیبا از گوشه منزل و یا اتاق تلویزیون می باشد. این سبک از مبلمان فضای کمی را اشغال می کند و به همین خاطر در همه نوع سبک منازل قابل استفاده می باشد.

از این مبل ها می ­توان به طریق مختلف استفاده کرد. به عنوان مثال اگر می ­خواهید از فضای خانه خود به خوبی استفاده کنید و فضا را به بهترین شکل ممکن پر کنید، این نوع مبل می­تواند این کار را برای شما انجام دهد و همچنین از ظاهری زیبا نیز برخوردار است. این مبلمان بسیار برای خانواده های پرجمعیت و پر رفت­ و آمد بسیار مناسب است. یکی از خصوصیات مبلمان ال دکورابو این است که میتوانید بعد از مدتی که از شکل آن خسته شدید چیدمان کار را تغییر دهید و آن را به سبک دیگری بچینید ولی در هر حالت این نوع از مبلمان جذابیت زیادی دارد چه در حالت ساده چیده شود چه در حالت طرح دار و زیبا.

مبل تختخواب شو

طرح های مختلف مبل تختخواب شو

انتخاب یک مبل مناسب و جذاب تاثیر بالایی در زیبایی دکوراسیون منزل شما دارد و در نتیجه برای انتخاب آن باید توجه بالایی شود تا بهترین انتخاب ها برای شما اتفاق بیفتد. از آنجایی که فروشگاه دکورابو عرضه کننده و تولید کننده در زمینه مبلمان منزل است که دارای 20 سال سابقه و تجربه در این زمینه است. این مجموعه بزرگ با دارا بودن تجربه چندین و چند ساله می تواند سلیقه شما را در مبلمان منزل با کالکشن گسترده خود راضی کند.

فروشگاه مبلمان و دکوراسیون دکورابو

دکورابو تولید کننده انواع مبلمان راحتی، ال، تختخواب شو و استیل