فروشگاه لوستر، مبلمان و دکوراسیون دکورابو

خریدی مقرون به صرفه و مستقیم از درب کارخانه

صنایع تولیدی مبلمان و طراحی دکوراسیون رابو در سال 1383 فعالیت خود را با طراحی، تولید و فروش لوستر و محصولات روشنایی آغاز کرده و در سال 1394 با ورود به عرصه تولید مبلمان و طراحی دکوراسیون فعالیت خود را گسترش داد. در حال حاضر در برگیرنده مجموعه­ ای گسترده و به طور مداوم در حال رشد و توسعه از مبلمان، لوستر و روشنایی، اکسسوری و لوازم تزئینی منزل هستیم و کوشیده­ ایم مجموعه ­ای متناسب از طرح، رنگ و نور که تداعی ­گر احساس آرامش و زیبایی است را گرد آورده و با اتکا بر نیروهای متخصص و متعهد ثمره­ای حاصل از تلاقی زیبایی و کیفیت را برای شما نیک اندیشان به ارمغان بیاوریم. 

لوستر سقفی
لوستر لهستانی
لوستر برنزی
لوستر آکلریک
لوستر سقفی

تولید و عرضه انواع
لوستر سقفی

در سراسر جهان، لوسترهای سقفی یک وسیله کلیدی در خانه‌ها هستند و نور و روشنایی مناسبی را برای محیط فراهم می‌کنند که برای شب ها و روزهای تاریک تر نیازمند آن هستیم. لوسترهای سقفی به طور معمول در مرکز اتاق با سایه روشن ساده یافت می شوند و منبع اصلی نور در یک فضا هستند. امروزه طیف وسیعی از اشکال و سبک‌های لوستر برای انتخاب وجود دارد که معمولا از مواد و رنگ‌هایی ساخته شده‌اند که بتوانند کاملاً با فضای شما هماهنگ شوند.

لوستر کریستالی

فروش لوستر کریستالی متنوع

لوسترهای کریستالی تشکیل شده از صفحه استیل و کریستال های درخشان است. کریستال های این لوستر تشکیل شده از درصدی اکسید سرب هستند، این اکسید سرب باعث درخشندگی آن ها می شود هرچه مقدار درصد این اکسید سرب بیشتر شود درخشندگی آن ها هم بیشتر می شود. دکورابو همیشه در ساخت محصولات خود از بهترین ابزارها و مواد اولیه استفاده می کند.

قسمت جذاب لوستر کریستالی نوع آرایش زیبای کریستال های آن برروی صفحه لوستر است که نهایت زیبایی را در طراحی آن در نظر گرفته شده است.

پیشنهادهای ویژه

تخفیف ویژه انواع مبلمان دکورابو

لوستر آویز

خرید لوستر آویز

لوستر یکی ازوسایلی است که زیبایی خاصی به منزل شما میدهد. اگر بخواهید به طور کامل عنوان کنیم نورپردازی منزل اهمیت بسیار بالایی دارد و اگر ما نورپردازی مناسبی نداشته باشیم قطعا دکوراسیون منزلمون به چشم نمیاد حتی اگر از لوکس ترین وسایل استفاده کرده باشیم به همین دلیل انتخاب یک لوستر که هم نور عالی داشته باشد و هم ظاهر آن جذاب باشد هم کاره سختی است. 

لوستر مدرن

فروش لوسترهای مدرن

لوستر مدرن یک چراغ آویز تزئینی است که دارای چندین لامپ است. لوسترها می توانند ظرافت و زیبایی را به فضاهای مختلف از جمله اتاق نشیمن، آشپزخانه، اتاق غذاخوری و حتی حمام یا اتاق خواب شما بیاورند. این لوسترها در یک سرسرا یا فضایی با ارتفاع زیاد مانند راه پله های اصلی تاثیر چشمگیری ایجاد می کنند.